Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menette yöpuulle mutta miehesi haluaakin seksiä, miten hän tuo asian esille, mitä tekee?

Vierailija
30.12.2012 |

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onneksi olen saanut hänen häveliäisyytensä sen verran vähenemään, että hänen nähtensä voin laittaa liukastusvoidetta, joten homma toimii helpommin kuin silloin, kun hän yritti tuloksetta hyväillä minua märäksi.

Vierailija
22/62 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä vois elää tuollaista elämää että mies tyydyttää itsensä minuun tai lähes raiskaa kun nukun. Kuvottavaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tietää, että olen harrastanut perseseksiä aiemmissa suhteissani. En tiedä miksi en halua sitä hänen kanssaan..Ottaa sitten nukkuessani kun ei minulla ole syytä kieltäytyä.

Ei homma satu tai ole epämukavaa. En kyllä tykkääkään, lykkiköön menemään kun oikeudekseen kokee.

Harrastamme normiseksiä romanttisesti ja suunnitellusti silloin tällöin tuon lisäksi..

Vierailija
24/62 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole pitkään aikaan järkyttänyt mua yhtä paljon kuin tämä ketju.

Miksi, miksi, miksi te suostutte kohdeltaviksi noin?

Vierailija
25/62 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman pervon äijän kirjoittamia kaikki. On kirjoitellut tänne ennekin tuota sairasta juttuaan.

Vierailija
26/62 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ollut puutteessa jo reilu 3 kuukautta, kun mies ei halunnut sekstailla juurikaan mun ollessa viimeisilläni raskaana ja nyt kun vauva on reilun kuukauden ikäinen ja mullakin paikat siinä kuosissa, että pystyy vihdoin harrastamaan seksiä, niin viimein sain seksiä eilen ja toissapäivänä. Mies teki aloitteen suutelemalla ja hivelsi sormineen mun intiimeinpään paikkaan. En mä koskaan paljon valmisteluja kaipaa, kun oon niin pienestä jo ihan märkänä. Toissapäivänä sekstailtiin ihan normaalisti, mutta eilen pitäydyttiin käsi/suupeleissä - äijä teki mulle orgasmin sormettamalla mua peppuun ja hipelöimällä alapäätä muuten sormillaan - itse tosin siinä tuli vähän hiplailtua klitoristakin... :) Episodin jälkeen annoin miehelle suuseksiä ja nielin kaiken. Mulla on kyllä maailman ihanin mies enkä vaihtaisi toiseen missään mielessä. :) Ennenkuin tulin raskaaksi meillä oli todella huikea seksielämä ja ihanan vaihteleva. Kokeiltiin kaikkea, mitä mieleen tuli ja sellainen lievä alistamismeininki oli eniten mun mieleen. Nyt kun samassa huoneessa nukkuu myös vauva, niin viime aikoina seksi on ollut hieman vähemmän villiä kuin ennen, mutta erittäin tyydyttävää silti. Taisin vastata kysymykseen ja kertoa kaikkea muutakin tähdellistä, heh... :D

Vierailija
27/62 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti nukkumaankäydessä hän antaa hyvän yön -suukon ja toivotukset, mutta seksiä halutessaan ei tee niin. Yleensä alkaa tuijottelemaan ja sitten jutustelemaan niitä näitä ja vähän vitsailemaan, josta voin arvata seksin harrastamisen olevan mielessä. Ei suinkaan ole toiminnan miehiä, että alkaisi mitenkään koskettelemaan, jos minä en arvaa sitä tehdä ensin. Joskus sellainen toiminnan mies olisi ihan kiva;)

Vierailija
28/62 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla nukkumaan mennessä todella todella harvoin, koska olemme molemmat silloin väsyneitä. Jos näin kuitenkin on, niin mies tulee kainaloon ja alkaa suukottaa olkapäätä, poskea. Voi myös vihjailla jotain tyyliin "Mitähän tässä vielä ehtis tehdä".

Vierailija
29/62 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lipruttelee pimperoa.

Vierailija
30/62 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
31/62 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen silmistä ja siitä miten se mua katsoo. Aloittaa jo päivällä kopeloinnin tai levottomat puheet. Kysyy suoraan, että annatko tänä iltana p...a tai että onkohan meillä mitään hauskaa tiedossa illaksi. Illalla sanoo et mentäiskö tuonne makkariin tai että älä vain sano, että sua väsyttää. Jos ollaan jo sängyssä valmiiksi niin alkaa silitellä jne. Joskus aamulla vain työntyy sisään, jos on herännyt aiemmin. Saattaa myös tulla suihkuun perässä ja laittaa oven perässä lukkoon mistä arvaan sen mielenliikkeet. Nämä kai ne tavallisimmat. Mies tekee aina aloitteen meillä ja mä sitten alan mukaan muutaman kerran viikossa. Jos en halua tai mua väsyttää, yritän viestittää sitä miehelle jo valmiiksi ettei tarvis torjua. Välttelen silmiin katsomista ja koskettelua, huokailen väsymistä ja kerron meneväni aikaisin nukkumaan yms.

Tänään mies houkutteli sohvalle syliinsä istumaan kun katsottiin leffaa. Siinä samalla hiveli ja tiesin että kun leffa loppuu, ehdottaa makkariin siirtymistä. Niin kävikin. Eilen tahtoi seuraksi saunaan, en lähtenyt kun arvasin mitä sillä mielessä ja mulla menkat ja kipuja. Saunasta tullessaan se kysyi suoraan että annatko kuitenkin jos lupaa olla varovainen ja niinpä sit pikaisesti. Tällaista meillä.

Vierailija
32/62 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten seksiä harrastetaan muulloin.

Vierailija
33/62 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

anaalisalvan esiin. Voitelee sillä kalunsa huolellisesti ja sitten raottaa housujani ja tunkee anukseen.

Ja etteikö satu?

Sattuu, mutta puren huuliani, jottei lähde ääntäkään. Kaikenlainen ääntely kun kiihottaa miestä sanojensa mukaan potenssiin kolme.

Niinpä olen kauhusta kankeana ja käsrin hiljaa mielessäni.

Sitten saan nukkua, hyvässä lykyssä jopa seuraavana yönä sama ei toistu.

Aika pientä tuo on..

Vierailija
34/62 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon ne mahtaa pitkät suhteet ennen pitkää ajautua, kaikki hellyys jää ensimmäisiin kuukausiin.

Vierailija
35/62 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lohkeisko lempeä. Sitten jos olen myöntyväinen, ottaa syliin ja alkaa lämmittelytoimenpiteet. Niitähän ei kannata turhan takia aloitellakaan. Siinä tapauksessa vaan extrahellitellään, että olen jo luvannut palkinnon tehdystä työstä.

Vierailija
36/62 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sit kysyy että saisko sitä maistella ja muuta lässynlää.

Monesti ottaa pippelinsä esille ja kyselee et mikä tää oikein on ja mitä sillä tehdään. Aika sulonen veijari vai mitä. Yleensä tuossa vaiheessa olen jo niin kiimassa että hyppään miehen päälle ratsaille.

Vierailija
37/62 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten hän kylmästi liukastaa peräreikäni ja peräsuoleni. Homma on valmis ja työntyy sinne. Hoitaa hommansa ja käy nukkumaan.

Näin on ollut aina. Kondomit ovat kuulemma kalliita ja niin ovat myös minustakin. Eikä se kauaa koske. Muutaman minuutin juttu. Asiasta ei keskustella koskaan.

joku voi olla tähän tyytyväinen???ei helvetti...näitä, kun lukee niin huomaan, että mulla on mieletön mies ja ihana seksielämä!!!

Vierailija
38/62 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon ne mahtaa pitkät suhteet ennen pitkää ajautua, kaikki hellyys jää ensimmäisiin kuukausiin.

suhteen pituudesta kiinni. Meillä ollut jo 16 vuotta mieletön seksielämä ja yhä ollaan rakastuneita, pussaillaan, halaikllaan, kuljetaan käsi kädessä ja ollaan pitkälti yli 4-kymppisiä.

Eiks näistä nuorista miehistä ole mihinkään? Eiks ne osaa .... ei varmaankaan.

Vierailija
39/62 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä usein mies kysyy "nussitaanko" "otakko poskee".... Että näin... Joskus saattaa sanoa ettei väsytä yhtään jne. Kaipaisin koskettelua.

Vierailija
40/62 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten hän kylmästi liukastaa peräreikäni ja peräsuoleni. Homma on valmis ja työntyy sinne. Hoitaa hommansa ja käy nukkumaan.

Näin on ollut aina. Kondomit ovat kuulemma kalliita ja niin ovat myös minustakin. Eikä se kauaa koske. Muutaman minuutin juttu. Asiasta ei keskustella koskaan.

joku voi olla tähän tyytyväinen???ei helvetti...näitä, kun lukee niin huomaan, että mulla on mieletön mies ja ihana seksielämä!!!

Eiköhän tuo ole kuitenkin pääasiallisesti melko normaalia suurimmissa osissa parisuhdetta. Eriasia on korkeastikoulutetut ja eliitti, joissa naisella on jo tasa-arvoinen asema. Työväen nainen ei käytännössä ole vielä saanut tasa-arvoaan.

Tämä on ihan faktaa. En sitten tiedä millaisessa pumpulimaailmassa suurin osa elää. Äänestäkää vaan kokoomusta niin työväen vaimojen pyllyt kiittää :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän