Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies suuttui, kun joutui viemään lapsen lääkäriin.

Vierailija
30.12.2012 |

Sanoi kyllä jo eilen, että pitää viedä, mutta HÄN ei mene. Kysyin miksi? -koska en ole ikinä vienyt. pakotin hänet viemään ja olin itse mukana henkisenä tukena. nyt mököttää

onko muilla noin paljon sosiaalisia tilanteita pelkäävistä kokemuksia? Millä mä saan 40-kymppisen ukon hoitamaa asioita?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeksi kun oli kipeä ja pois töistä, olin itse toisella paikkakunnalla. Puhelimessa yritin tunnin suostutella lääkäriin, saisi sairasloman palkan, niin EI! ja suuttui silloinkin.

ei tilaa pitsaa, ei ole soittanut mitään puheluita ikinä(ainakaan minun aikanani)

JA kyllä tuli sikäli yllätyksenä, että on mitä sosiaalisin naisten naurattaja. En olisi ikinä tällaista uskonut

ap

Hih, meillä kans just vaikka pizzan tilaaminen on miehelle sitten tosi vaikeaa :D

Mun pitää aina tilata, jopa silloin kun mies itse vie mut syömään. Lyö rahat kouraan ja sanoo mitä haluaa ja mun pitää mennä tilaamaan, hih! Kerran pakotin hänet tilaamaan ja hän kysyi jonottaessamme varmaan 10 kertaa mitä hänen pitää sanoa ja mitä ne ateriat nyt olikaan nimeltä :)

Karttaa sosiaalisia tilanteita muutenkin. Vanhempieni luona kyläillessämme lapsemme 1v8kk menee lasten huoneeseen leikkimään ja mies istuu siellä hiljaa koko vierailun ajan kun ei halua jutella kenenkään kanssa :D

Se onkin tynnyrissä kasvatettu poika polo.. Ihme että uskalsi minua lähestyä aikoinaan.

Vierailija
2/11 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itelelen ottaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se tilanne siitä kummasti muutu.

Jesta, että osaakin olla lapsellinen ja vastuuntunnoton mies.

Jos olisi lapsen kanssa kotona ja tarvittais ambulanssi.. Ei soita, kun ei ole ennenkään soittanut ja lapsi pahimmassa tapauksessa menehtyisi?

Vierailija
4/11 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että olet tuollaisen möllikän valinnut ihan itse ja vapaaehtoisesti ukoksesi....

Vierailija
5/11 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli erota, kun ei kyetä elämään tasavertaisessa parisuhteessa, vaan mies on taantunut lapseksi, joka odottaa joukon jatkona, että äiti hoitaa.

Tällä hetkellä suurin syy olla eroamatta on se, että sitten joutuisin jättämään lapset miehelle isäviikonloppuina ja jännittämään, mitä sillä aikaa tapahtuu. Sillä isän kanssa näyttää vähän väliä tapahtuvan.

Vierailija
6/11 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeksi kun oli kipeä ja pois töistä, olin itse toisella paikkakunnalla. Puhelimessa yritin tunnin suostutella lääkäriin, saisi sairasloman palkan, niin EI! ja suuttui silloinkin.

ei tilaa pitsaa, ei ole soittanut mitään puheluita ikinä(ainakaan minun aikanani)

JA kyllä tuli sikäli yllätyksenä, että on mitä sosiaalisin naisten naurattaja. En olisi ikinä tällaista uskonut

ap

Vierailija
7/11 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Ei tosiaan ikinä vie lapsia lääkäriin tai vastaavaa. Kerran on soittanut pizzan yllätyksenä kun olin niin sairaana:)

Vaikea tilanne sinänsä, kun itse olen todella puhelinkammoinen.

Vierailija
8/11 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkälaisia puhelinkammoisia on? miten se käytännössä estää ja miten siitä voisi päästä helpommalla? entä sosiaalisten tilanteiden pelko?

Vierailija
9/11 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkälaisia puhelinkammoisia on? miten se käytännössä estää ja miten siitä voisi päästä helpommalla? entä sosiaalisten tilanteiden pelko?

antamalla niiden tehdä asioita itse, mutta se ei tarkoita sitä, että ne jätetään pärjäämän itsekseen yksin. Noissa on ihan tietty ero. Lasta ei opeteta itsenäiseksi jättämällä se yksin, vain sen kanssa ollaan ja se saa tehdä vanhempien kanssa asioita vanhemman ollessa läsnä ja turvana niissä tilanteissa.

Vanhemman turva luo tunteen, että pärjää ja uskaltaa toimia ja sitä kautta oppii olemaan sosiaalisesti avoin, ei tarvitse ujostella ja pelätä vieraita tilanteita.

Vierailija
10/11 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omalla miehellä on myös hiukan samaa. Tue vaan häntä, menkää yhdessä ja kun oppii sinulta miten hommat siellä hoidetaan, pystyy ensi kerralla toimimaan itsenäisemmin ja rohkeammin! Kaikissa meissä on puutteemme.

Vierailija
11/11 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

antamalla niiden tehdä asioita itse, mutta se ei tarkoita sitä, että ne jätetään pärjäämän itsekseen yksin. Noissa on ihan tietty ero. Lasta ei opeteta itsenäiseksi jättämällä se yksin, vain sen kanssa ollaan ja se saa tehdä vanhempien kanssa asioita vanhemman ollessa läsnä ja turvana niissä tilanteissa.

Vanhemman turva luo tunteen, että pärjää ja uskaltaa toimia ja sitä kautta oppii olemaan sosiaalisesti avoin, ei tarvitse ujostella ja pelätä vieraita tilanteita.

johdu siitä miten olen kasvatettu. Pikkuhiljaa tilanteeni vaan on mennyt tällaiseksi, että tuskin ikinä menen ulos.