Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä vauvalle passikuva Helsingissä?

Vierailija
30.12.2012 |

Yritin selata vanhoja ketjuja muttei löytynyt mitään. Eli missä kuvauttaa pikkuvauva passia varten?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin selata vanhoja ketjuja muttei löytynyt mitään. Eli missä kuvauttaa pikkuvauva passia varten?

On digikamera, voit ottaa itse. Vauva valkoiselle lakanalle, silmät pitää olla suht auki, ja sitten valokuvaliikkeeseen teettämään kuvat.

Vierailija
2/4 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On digikamera, voit ottaa itse. Vauva valkoiselle lakanalle, silmät pitää olla suht auki, ja sitten valokuvaliikkeeseen teettämään kuvat.

noin ylimalkaisilla ohjeilla saat viranomaisille kelpaavat kuvat niin aika hyvä.... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...missä otetaan aikuisten passikuvia osataan ottaa myös vauvoista. Eli ihan mikä tahansa alan liike käytännössä.

Vauva istuu vanhemman sylissä ja vauvan taakse laitetaan pahvi tai kangas.

Itse ei kannata ottaa, niin tiukat on säädökset nykyään missä suhteessa naaman pitää kuvan pinta-ala täyttää ja mitä ja sitä ja kuta.

Vierailija
4/4 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punavuoressa on se poliisiasema, mistä passeja hommataan. Joko 1 tai 2 katua keskustan suuntaan , samassa kohtaa kuin on se poliisiasemakin on joku pieni matkatoimisto ja samoissa tiloissa valokuvauspaikka

Itse luin siitä täältä pari v sitten ja kun mentiin, siellä oli muitakin vauvoja, eli en ollut ainoa. Olen vinkannut siitä monelle ja kaikki ovat olleet tyytyväisiä. Ainoastaan 1 ei ollut ja kun asiast alettiin puhumaan olikin mennyt poliisiasemakin vastapäätä, pikku roballe eli väärä paikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi