Millä shamppoolla ruskeista hiuksista saa ihanan kiiltävät?
Kommentit (3)
Minulta aina kysellään, millä tuotteilla pesen hiukseni. Hiukseni ovat siis ihanan kiiltävät ja terveen näköiset.
Itse kartan juuri noita SILIKONIA sisältäviä tuotteita. Ne tukkivat hiuspohjan talirauhasia ja hiukset harvenevat. Joten ei kiitos!
Minä käytän siis silikonittomia tuotteita ja ihan marketti kamaa ;) Lempparituotteeni on HERBINAN biohajoavat shampoot+hoitoaineet. Lisäksi käytän herbinan syväpuhdistavaa shampoota säännöllisesti. Muita tuotteita ovat LV, XZ ja erisan. Eivät sisällä silikonia ja barabeeneja.
Lisäksi en värjää hiuksiani, en käytä juurikaan hiustenkuivaaja, muotoilutotteita tms. Ja hiukset pesen joka toinen tai kolmas päivä.
luonnostaan runsaat ja taipuisat.
Suosin nykyään luomu-kosmetiikkaa ja olen hiustenhoidossakin siirtynyt siihen ennen käyttämieni kampaamotuotteiden sijaan. Faith in nature-sarjalla on ihanat suklaa-salvia shampoo ja hoitoaine ruskeille hiuksille. Nämä ovat ehdottomasti ihan ykkössuosikkini. Tosin esim. myös Logonalla on hyvä ruskeiden hiusten sarja.
Sen saa aikaan lähinnä (mieluiten silikonisilla) hoitoaineilla ja erityisillä kiiltotuotteilla joita laitetaan pesun jälkeen. Itse kätyän Kerastasen Reflection-sarjan hoitoa mikä on ainakin värjätylle tummalle tukalle hyvä. Mutta tärkeämpi kuin hoito on vielä silikoninen kiiltosuihke jota suihkin muotoilun jälkeen tukkaan.