Mies sanoi, että sänkymme on pilalla painoni takia!!!???!!!
Sanoin miehelle illalla, että pitäisiköhän meidän alkaa suunnitella uuden sängyn hankkimista, kun vanha alkaa olla aikansa elänyt. Halppissänky ollut yli 10 vuotta, oli alkujaankin mielestäni liian pehmeä ja nyt tuntuu, että jousistakin on jännitys hävinnyt. Mulla on joka aamun lonkat, selkä, niskat kipeänä kun sänkyyn uppoaa nukkuessa.
Niin tähän mies tuumasi muina miehinä, että se on mennyt pilalle kun sä olet tuollainen tonnikeiju! Ensin ajattelin, että se vitsailee, mutta keskustelu jatkui ja todellakin oli oikeasti sitä mieltä. Mm. ehdotti, että pyydä äidiltäsi sponsorirahaa uuteen sänkyyn, se ymmärtää kyllä kun on itsekin tuollainen sängyn surma. Ja kuulemma uuteen sänkyyn mun puolelle on laitettava erikoisvahvisteet, että kestää.
Mittani ovat 171/76kg, tiedän kyllä olevani ylipainoinen, mutta en kai hemmetti sentään niin läski, että sänky sen takia menisi piloille!? Ennemmin sen takia, kun mies antaa lasten pomppia sängyssä, painavat sentään n. 25kg kappaleelta ja pomppiessa oikein kuuluu, kun jouset klonksahtelevat pohjaan.
Ei ole ollut mitään riitaa tms. minkä takia haluaisi tahallaan loukata, itse asiassa luulen ettei edes tajunnut loukkaavansa. Tuosta tuli kyllä oikeasti paha mieli, vaikka en yleensä ole mitenkään herkkähipiäinen painon suhteen.
Tavatessamme olin tasan 10kg kevyempi, silloin hän kehui kroppaani, nyt 3 lasta myöhemmin tuo 10 kiloa ilmeisesti tekee minusta sitten muodottoman mammutin...
Aamulla kun mies yritti kopaista pimppaa, niin eipä kyllä paljon alkaneet halut hyrrätä, pitäköön perkele tunkkinsa ja punkkansa.
Kommentit (22)
Sänky ei ole pomppimista varten. Minä en sanojani säästele jos omat tai vieraat mukulat tuhoavat sänkyäni hyppimällä siinä. Hommatkaa trampoliini.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2012 klo 11:28"]
kyllä jokaisen tietävän. Lisäksi jos aktinne on sun sängyssä, ni aikamoisessa kuormituksessa sun patjas on. Itte panisin tollasen äijän ulkoruokintaan.
[/quote]