Kysyn teidän vanhempien mielipidettä. Päivähoidossa oleva alle 3-v lapsi
saa sisaruksen,niin pitäisikö yhteiskunnalla(tässä tapauksessa pk.n johtajalla) olla oikeus puuttua vanhemman lapsen hoitoaikoihin? Useimmissa tapauksissahan hoidossa olevan lapsen päivät pitenevät entuudestaan, kun isä tuo ja hakee päivähoidosta. Mielipiteitä kiitos!
Kommentit (24)
hoitoon aina kolmena päivänä viikossa klo 8-15 (-16) Se on ollut todella hyvä rytmi meille. Isä on aika usein vienyt aamuisin, jos ei ole voinut, niin olen sitten itse hankkiutunut liikenteeseen vauvan kanssa niin että lapsi saa syödä päiväkodissa aamupalan ja pääsee siitä rauhassa aamupiiriin. Iltapäivällä haettu välipalan jälkeen huonolla säällä ja vähän myöhemmin, jos kiva ulkoilusää. 2 v isosisarus on meillä otettu kotiin vauvan syntyessä. Lapsilla ollut neljä kotipäivää viikossa. En koe olleeni mitenkään laiska äiti, asioita ja kotitöitä on ne kolme päivää hoideltu, toki joskus joku teekuppikin juotu vauvan nukkuessa. Onneksi ei asuta Vantaalla!
Meillä oli lapsuusperheessä viisi tenavaa. Äitimuori kääntyis haudassaan, jos näiden jaksamattomien eukkojen viestejä lukisi. Mihin nuorilta naisilta ovat voimat kadonneet? Geeniperimä näyttää heikkenevän ..tai laisuusgeeni on saanut sijan...
oikeutta päivähoitopaikkaan muuten kuin jos lääkäri tai asiantuntija niin määrää.
oikeutta päivähoitopaikkaan muuten kuin jos lääkäri tai asiantuntija niin määrää.
Mutta nykytenavilla on kohta kaikilla jokin koodi, jolla yhteiskuntaa lypsetään.
hoitoon aina kolmena päivänä viikossa klo 8-15 (-16)
Se on ollut todella hyvä rytmi meille. Isä on aika usein vienyt aamuisin, jos ei ole voinut, niin olen sitten itse hankkiutunut liikenteeseen vauvan kanssa niin että lapsi saa syödä päiväkodissa aamupalan ja pääsee siitä rauhassa aamupiiriin. Iltapäivällä haettu välipalan jälkeen huonolla säällä ja vähän myöhemmin, jos kiva ulkoilusää.
2 v isosisarus on meillä otettu kotiin vauvan syntyessä.
Lapsilla ollut neljä kotipäivää viikossa.
En koe olleeni mitenkään laiska äiti, asioita ja kotitöitä on ne kolme päivää hoideltu, toki joskus joku teekuppikin juotu vauvan nukkuessa.
Onneksi ei asuta Vantaalla!