Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa ainaista taistelua miehen kanssa...

Vierailija
05.12.2005 |

Miks meidän täytyy tapella melkein kaikesta, koko ajan? Kummassakin on vikaa, ollaan niin jääräpäitä kummatkin että kummankin täytyy aina saada muka se viimeinen sana ja olla oikeassa...Kotona on sellainen ilmapiiri että kokoajan sitä vaan odottaa että mikä se väärä sana jommankumman puolelta on, tappeluiden ja kinojen aiheet kun on niin mitättömiä et huh!

Yritän ajatella viisautta että olenko ennemmin oikeassa vai onnellinen, mutta en periksi voi antaa minäkään.

Tänäänkin olen kuietnkin ollut minä, joka anteeksipyyntöviestin eilisestä riidasta miehelle laitoin, hänestä ei ole kuulunut mitään.

Meillä on 1,5 vuotias poika, ja tuntuu tosi pahalta että joutuu meitä kuuntelemaan...

Tämä nyt vaan oli vuodatus, on paha olo.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös päivittäin tunteenpurkauksia ja kokoajan oottaa vaan mikä seuraava riian aihe. meillä molemmat ollaan rapuja, joten tempperamenttia riittää vaikka muille jakaa. Lapset on meillä 3v ja 1v4kk, joten työn/opskelun ja lastenhoidon yhteensovittaminen tuo osaltaan kireyttä. Välillä tietenkin on rauhallisempia jaksoja, mutta ei kestä yleensä viikkoa piempään kun tilanne taas räjähtää käsissä:(

Vierailija
2/2 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilä saatetaan mykkäkouluilla muutamakin päivä, ja meillä lähestulkoon aina se olen minä joka kyllästyn tilanteeseen...Minä myös olen se, joka alkaa tuntea huonoa omaatuntoa, eli toisin sanoen ainakin mielessäni otan syytkin riidasta niskoilleni. Tosi raskasta meininkiä, ihan puhki olo, koko ajan :(((

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä