Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuorotyöläiset , yh:t tms! Miten hoidatte eka/tokaluokkalaisen koulukyydin?????? ov

Vierailija
30.12.2012 |

Teen vuorotyötä ja mies reissaa paljon. Pelottaa jo etukäteen että miten selviän ekaluokkalaisen kouluaamuista. Aamuvuorossa mun pitää nyt viedä lapsi eskariin viimeistään klo 07.30, monesti aikaisemminkin. Mutta mitä ihmettä teen niinä aamuina kun ekaluokkalainen menee kouluun esim. klo 9? Vienkö sen koulun pihalle klo 07?? Tarkoitan siis niinä aamuina kun lapsen isä on reissussa.

Yksin ei voi poika tuota matkaa kulkea, on sen verran pitkä ja haastava tie, muttei tarpeeksi pitkä että saataisiin koulukyytiä. Iltapäivähoito kyllä on koululla, muttei aamuhoitoa. Miten ihmeessä te muut vastaavassa tilanteessa olevat järjestätte asian!?!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mäkin teen jotain vastineeksi. Vuoroin vieraissa

Vierailija
2/16 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anomus vain kuntaan koulukyydistä, jos on vaarallinen ekaluokkalaiselle. Tai jos ei muuten, niin onnistuuko maksullisina? Bussi/taksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tie on tosiaan ekaluokkalaisen kuljettavaksi aika hurja, kahden ison tien ylitykset ja muutama paha risteys ilman valoja. Täällä pk-seudulla vaan taitaa olla hankala saada noita kyytejä, näin olen kuullut.

Isovanhemmat asuu muualla, eikä tässä lähistöllä ole oikein ketään koulukaveria, tai siis nyt eskarikaveria, kaikki asuvat toisella suunnalla kun me asutaan vähän syrjemmässä. Voihan se olla että sitten kouluun mennessä tässä lähellä asuu joku, mutta en nyt oikein voi sen varaan laskea.

Soittaako joku lastensuojeluun jos vien ekaluokkalaisen koulun pihalle 1,5 tunniksi?!?!

ap

Vierailija
4/16 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaako joku lastensuojeluun jos vien ekaluokkalaisen koulun pihalle 1,5 tunniksi?!?!

ap

mitä sun mielessäs oikein liikkuu?

haluaisitko itse seistä työpaikkasi pihassa 1,5 tuntia pimeässä ja pakkasessa?

Vierailija
5/16 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksat jollekin mummolle tai kotiäidille lapsen aamuhoidosta ja kouluun saattamisesta.

Vierailija
6/16 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

osittaisen hoitovapaan? Eli teet lyhyempää työpäivää ja lapsi menee kouluun ajallaan.

Vierailija
7/16 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhennettyä päivää. Esim sairaaloissa ei voi, koska sehän tarkoittaisi pidenettyjä vuoroja yö- ja iltavuorolaisille jos aamuvuorolainen tulisi ja lähtisi kesken vuoron.

osittaisen hoitovapaan? Eli teet lyhyempää työpäivää ja lapsi menee kouluun ajallaan.

Vierailija
8/16 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikissa töissä ei voi tehdä lyhennettyä päivää. Esim sairaaloissa ei voi, koska sehän tarkoittaisi pidenettyjä vuoroja yö- ja iltavuorolaisille jos aamuvuorolainen tulisi ja lähtisi kesken vuoron.

Vierailija
9/16 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen osittaista hoitovapaata ja kymmenen aamuna olen kotona.

Vierailija
10/16 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen osittaista hoitovapaata ja kymmenen aamuna olen kotona.

Vierailija
11/16 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhennettyä päivää. Esim sairaaloissa ei voi, koska sehän tarkoittaisi pidenettyjä vuoroja yö- ja iltavuorolaisille jos aamuvuorolainen tulisi ja lähtisi kesken vuoron.

Olen sairaalassa töissä ja osittaisella hoitovapalla eli työpäivät on klo 9-15. Eikä kukaan tee yhtään pidempää päivää mun takiani :D

Vierailija
12/16 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oletko sairaalassa hoitajana?

Vierailija
13/16 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oletko sihteeri taikka siivooja.

Onko osastollasi sitten hoitajavaje pari tuntia vai kuinka tämmöinen toteutetaan?

Olen sairaalassa töissä ja osittaisella hoitovapalla eli työpäivät on klo 9-15. Eikä kukaan tee yhtään pidempää päivää mun takiani :D

Vierailija
14/16 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kohdallasi ettei työpanostasi ole koskaan tarvittu kuin kuuden tunnin ajalle. Tai sitten lopun ajan on vajausta ja muut joutuvat venymään. Muuta vaihtoehtoahan tuossa ei ole. Todennäköisemmin siellä on liikaa väkeä koska muutoin joku kyllä aukoisi vähitellen päätään.

Vierailija
15/16 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapsella on koulumatkaa vähän alle 3 km. Mutta koska koulureitti määritellään vaaralliseksi, saa lapsi kouluta bussikortin. Bussilla kulkeminen sujuu lapseta hyvin. Alkuun piti tietysti opettaa.

Käy kunnan ja koulun sivuilla. Sieltä löytyy koulukyydin ja bussikortin myöntämisen perusteet.

Vierailija
16/16 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksilla tulee meidän ekaluokkalainen koulusta joskus kun en ehdi hakea. Maksaa n. 10 euroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme