Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun ei ole sisustussilmää.monilla niin hulppeat

Vierailija
29.12.2012 |

t kodit nykyään. Suurin osa tuntuu sisustavan valkoisella ja mustalla.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kaikki oo kiinnostuneita sisustamisesta. Oot vaan kade hulppeista taloista.

Vierailija
2/11 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ajattelepa sitä että se mustavalkoinen tyyli on kymmenenen vuoden kuluttua jo ihan menneen talven lumia.

Parempi kun sijoittaa rahansa sellaiseen ajattomaan sisustukseen, joka miellyttää itseä ja jonka kanssa voi elää monta vuotta tai vuosikymmentä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tarkoittaa huonoa makua.

Muotien ja trendien seuraaminen ei kerro muusta kuin epävarmuudesta, oli sitten kyse pukeutumisesta tai sisustamisesta. Puhumattakaan siitä miten kalliiksi muodin seuraaminen sisustuksessa tulee!

Coco Chanel sanoi sen parhaiten: "Muodit vaihtuvat, tyyli pysyy."

Vierailija
4/11 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi yrittää opetella! Katsele inspiroivia kuvia ja mieti, mikä niissä on yhdistävä tekijä, ts. se, mistä sinä pidät. Mieti siltä pohjalta, miten voisit muuttaa oman kotisi viihtyisämmäksi.

Usein "sisustussilmättömät" sisustavat liian runsaasti, esim. samassa tilassa on liikaa eri tyylejä tai jotain muuta on liikaa. Myös huonekalut saattavat olla väärillä paikoilla ja eri huonekalut väärässä mittakaavasssa keskenään. Näitä kannattaa pohtia omaa sisustustaan miettiessään!

Vierailija
5/11 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokia-miljunäärit tilasivat esim. Artekista sisustuksen koko taloonsa. Sisustus ei kiinnostanut, mutta tyylikäs piti olla... :)

Vierailija
6/11 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. Ja meillä on uusi, hulppea koti josta löytyy myös välttelemääni mustaa ja valkoista. Tämä oli kuitenkin harkittua ja uskon sen sen takia kestävän myös aikaa. Yritimme pitää mukana myös puuta ja neutraalejä sävyjä, toivottavasti pääsimme edes osittain ajattomuuden tavoitteeseen!

Tosiasia on kuitenkin se, että jokainen talo joutuu pintaremonttiin 15-25 vuoden päästä valmistumisestaan, joten silloin voi taas päivittää pintoja ajan tasalla, viimeistään!

Vierailija
7/11 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokia-miljunäärit tilasivat esim. Artekista sisustuksen koko taloonsa. Sisustus ei kiinnostanut, mutta tyylikäs piti olla... :)

Noin minä tekisin jos olisin rikas. Ihan mielelläni olisin itsekin huolitellun näköinen, mutten halua itse nähdä mitään vaivaa.

Minua ei sisustaminen jaksa kiinnostaa, mutta tykkään valoisuudesta, tilantunnusta, harmoniasta jne. Meidän Ikea-koti on omiin silmiin ihan ok tähän asuntoon, mutta jos olisi hulppeat puitteet sisustuksenkin pitäisi olla sen mukainen.

Vierailija
8/11 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitä että on silmää, pitää olla myös viitseliäisyyttä ja rahaa.

Mielestäni 80-l rivariin on vaikea saada mitään tyylikästä kokonaisuutta edes aikaiseksi, ellei tee kunnon remonttia! Meillä on ihan kivannäköistä, persoonallista ja kodikasta, mutta tyylikkyys ei ole ehkä kuvaavin sana. En myöskään ole niin viitseliäs, että jaksaisin miettiä joka nurkan sisustuksen. Tärkeintä olisi että koti pysyisi edes suht siistinä....

T. Silmää on muttei puhtia.

Vierailija
9/11 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kodeista ärsyyntyminen. Miksi ärsyyntyä vaikkapa tutun/ystävän/naapurin/blogistin kodista, kun eihän siellä itse tarvitse asua tai edes kyläillä pakosta???

Jokainen sisutakoon kotinsa vaikka kirkkaan punaisella, jos kerran viihtyy sen värisessä ympäristössä! Ei ole minulta pois!

Ja jos joku taas haluaa sisustaa kotinsa kulloisenkin vallitsevien trendien mukaan, niin ihan vapaasti!

Ja tosiaan, kaikk ihmiset eivät siksi sisusta, että haluisivat ökyillä ja näyttää kaikille sitä omaa varakkuuttaan, vaan siksi, että yksinkertaisesti vain toteuttavat sellaisen kodin itselleen kuin haluavat, kun kerran varat antavat myöten.

Vierailija
10/11 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin minä tekisin jos olisin rikas. Ihan mielelläni olisin itsekin huolitellun näköinen, mutten halua itse nähdä mitään vaivaa.

Minua ei sisustaminen jaksa kiinnostaa, mutta tykkään valoisuudesta, tilantunnusta, harmoniasta jne. Meidän Ikea-koti on omiin silmiin ihan ok tähän asuntoon, mutta jos olisi hulppeat puitteet sisustuksenkin pitäisi olla sen mukainen.

Hulppean kodinkin voi sisustaa persoonallisesti ja valtavirrasta poikkeavasti. Hulppea koti ei ole enää persoonallinen kun se on ahdettu täyteen muovidesignia ja sisustus on tilattu suoraan Vepsäläiseltä.

Tottakai designia voi olla, mutta ei sen itsensä takia. Sisustuksen lämpö ja kodikkuus tulee pienestä rouheudesta, pienestä epätäydellisyydestä ja niin - siitä hyvästä silmästä.

- se hulppean kodin omistaja

Vierailija
11/11 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun minua ei kiinnosta, onko kotini sisustettu persoonallisesti vai ei. Tykkään niistä Ikean jutuista ja minimalistisesta tyylistä. Vepsäläisellä on paljon kalusteita joista pidän ja miksei Artek miellytä silmää myös. Jos asuisin jossain miljoonan talossa, en sinne viitsisi Ikean lastulevyä viedä. :) Kertoisin suunnittelijalle, että tykkään vaikka 60-luvun tanskalaisesta designista ja neutraaleista väreistä. Ei minua kiinnosta se tavaroiden metsästys, värien, mittasuhteiden ja kalusteiden paikkojen miettiminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi