Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Motivoiko tämä kuva sinua liikkumaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka ja hyvinvoiva ilman liikuntaakin.

Vierailija
2/8 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

erilainen ruumiinrakenne kuin tuolla tytöllä. En saa tuollaista kroppaa liikunnalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun läskin kuva saisi, koska en haluaisi tulla samanlaiseksi. Tai sitten jonkun tuntemani julkkiksen kuva voisi toimia motivaattorina. Sitä vois sitten ajatella, että pitää käydä lenkillä, koska Jennifer Anistonkin lenkkeilee ja sillä on niin hyvä kroppa. :D

Vierailija
4/8 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun läskin kuva saisi, koska en haluaisi tulla samanlaiseksi. Tai sitten jonkun tuntemani julkkiksen kuva voisi toimia motivaattorina. Sitä vois sitten ajatella, että pitää käydä lenkillä, koska Jennifer Anistonkin lenkkeilee ja sillä on niin hyvä kroppa. :D

Joku aidompi kuva olisi hyvä. Tuo kuva on selkeesti lavastettu ja photoshopattu rankalla kädellä. Parempi olisi joku aito kuva, jossa hikisellä julkkiksella on rumat lenkkivaatteet ja hän näyttäisi puuskuttavan lenkkipolulla ilman meikkiä ja tukka sitaistuna ponnarille. Sellanen toimis mulle jostakin syystä. Ehkä se on se kärsineen näköinen ja hikoileva olemus, josta mulle tulee sellainen olo, että olisipa taas kiva rääkätä itseä pitkästä aikaa.

Vierailija
5/8 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo kroppa ole mun makuun mitenkään ihanteellinen, eikä kuvan nainen näytä nauttivan liikunnasta. Jos mua nyt ylipäänsä mikään kuva motivoisi niin joku sellainen, jossa hyvinvoiva, pirteä ihminen lenkkeilee kauniissa säässä luonon keskellä. Sitä se liikunta mulle on parhaimmillaan.

Vierailija
6/8 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. sukurasite selluliittiin.

Vierailija
7/8 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli fiilis, että pitäis päästä juoksemaan. Noh, viimeisimmästä lenkistä on 6 tuntia aikaa ja huomenna sitten taas :)

Vierailija
8/8 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minut motivoisi liikkumaan itsestäni salaa otettu kuva, jossa lösöttäisin huonoryhtisenä, mahalöllöt housuista pursuten. Pitäis tuijotella vissiin peiliä enemmän, niin alkais kuntopyörä nurkassa napata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan