Kenen blogistin koti?
http://rouvajonesinkotona.blogspot.fi/2012/02/anna-reetan-kotona-kotivi…
Tämän kodin omistajalla on omakin blogi, olen sitä joskus katsonut. Löytyisikö linkkiä?
Kommentit (29)
Mä en tajua tota hirsien maalaamista. Jos siitä hirren väristä ei tykkää, laitetaan päälle seinä. Ei sohita niitä hirsiä rumiksi jollain maalilla, joka vain huonontaa tilannetta, ja myös pilaa ne kokonaan, jos ei käytä hengittäviä maaleja. Kuten useimmat ei käytä. En kyllä tiedä auttaako nekään hirsien kohdalla noin tulevaisuutta ajatelleen.
Mä en tajua tota hirsien maalaamista. Jos siitä hirren väristä ei tykkää, laitetaan päälle seinä. Ei sohita niitä hirsiä rumiksi jollain maalilla, joka vain huonontaa tilannetta, ja myös pilaa ne kokonaan, jos ei käytä hengittäviä maaleja. Kuten useimmat ei käytä. En kyllä tiedä auttaako nekään hirsien kohdalla noin tulevaisuutta ajatelleen.
tietoutta noista maaleista. Ehkäpä hirret on maalattu siksi, että... maalaaja on halunnut maalatun hirsiseinän, ei maalattua paneelia.
tietoutta noista maaleista. Ehkäpä hirret on maalattu siksi, että... maalaaja on halunnut maalatun hirsiseinän, ei maalattua paneelia.
On muitakin seiniä kuin paneeliseiniä.
mutta jos haluaa maalatun hirsiseinän, niin en nyt yhtäkkiä keksi, mikä muu seinä olis maalattu hirsiseinä kuin maalattu hirsiseinä.
ei tarvi olla täydellistä tai kallista merkkikamaa, jotta saa kodistaan itselleen mieluisen. Ja mieluistaan kotia voi sitten esitelläkin, eikä swen tarvitse miellyttää muita. Naurattaa semmoset ihmiset, jotka luulee, että jotku desingjutut ja kalliimmat huonekalut tois jotain extraa.
Tykkään just tällaisista ja luen tämän tyylisiä blogeja, vaikka itse ihan noin en osaa sisustaakaan. Kiitos kahdestakin blogivinkistä.
Miksi sä ap teet tämän? :(
Koska haluaisin löytää blogin, joka oli mielestäni mielenkiintoinen.
ap