onko kenellakaan niemen tehtaiden valmistamia kalusteita?
Kommentit (11)
tuolit oli kai Kirsi nimisiä, ja alkoivat natinan jo melko pian käytön jälkeen. Toki kestivät muuten, eli kangas ei repsottanut tms.
meillä on mm. Gustav-kirjavitriinit. Laadukasta työtä ovat, ei mitään moitittavaa. Eivät tosin olekaan mitään halvinta melamiinimoskaa.
ja se on toiminut tosi hyvin jo useiden vuosikymmenten ajan.
kirjahyllyt ja oli myös atk-pöytä. Ihan laadukkaita ovat, ei valittamista.
Mä niin haluaisin mennä tämän av-mamman luo kylään, joka pitää potkukelkkaa kalusteena.
Onkohan se olohuoneessa vai jonkinlaisena panotelineenä makuuhuoneessa?
tuoleina ja vesikelkka ikäänkuin sohvana. Hyvin on toimineet, ei jää vieraat roikkumaan turhan pitkäksi aikaa.
tuoleina ja vesikelkka ikäänkuin sohvana. Hyvin on toimineet, ei jää vieraat roikkumaan turhan pitkäksi aikaa.
Mä olen kanssa aina haaveillut potkukelkoista keittiön tuoleina, mutta meillä on niin pienet tilat, että ne jalakset ei oikein kunnolla mahdu.
Teillä on varmaan hurjan suuri koti.
Vielä kun saisin kirkkokiesit makuuhuoneeseen niin olisin tyytyväinen. Lapsille löysin ihanat reet huutiksesta.
Mahtuisiko kelkat teille, jos jalaksia typistäisi?
Tai kokeile tollasta vesikelkkaa, siinä on istumatilaa, muttei pitkiä jalaksia.
Lasivitriinin ovet ei mene vieläkään kunnolla kiinni vaikka pojat kävi sitä katsomassa oikein porukalla.
Mummo 65 v. ei enää viitsinyt valittaa, ettei tule poikaköörille paha mieli ;(
niistä tulis nätti neliö pöydän ympärille?
Vielä kun saisin kirkkokiesit makuuhuoneeseen niin olisin tyytyväinen. Lapsille löysin ihanat reet huutiksesta.
Mahtuisiko kelkat teille, jos jalaksia typistäisi?
Tai kokeile tollasta vesikelkkaa, siinä on istumatilaa, muttei pitkiä jalaksia.
Pöytä ja 4 tuolia hankittu ekaan kotiin vuonna 1995. Toissa kesänä ostettiin 6 tuolia lisää.
Laadukas ja kestävä, kaunis katsella. Tykkäämme kovasti.