Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko laihtunut raskaana ollessasi?

Vierailija
05.12.2005 |

onkohan mulla joku puutostila kun paino on laskenut n. 2kg nyt rv 13? Olihan tuota lähtöpainoakin riittävästi, mutta silti ihmettelen kun olen syönytkin ihan normaalisti. Enkä ole liikkunutkaan mitenkään hirveen paljon enemmän. Vai pitäisikö olla vaan iloinen, kun paino putoaa?!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saldo olikin sitten +900g raskauden alusta raskauden loppuun. Ei ollut paljon pudottelemista :)

Vierailija
2/7 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sinulle ei välttämättä tulekaan painoa kuin pari kiloo koko raskauden aikana, eli näin laihdut kun kuitenkin kannat sitä lastasi joka painaa noin 3kg ja siihen vedet ja istukan paino jne päälle.

näin kävi kaverilleni.

Koko raskauden painon nousu oli 2,2kg!

Painoi tosin ennen raskautta varmasti yli 80kg ja on aika lyhyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulin raskaaksi, painoin noin 60 kiloa. Rv 20 olin yli viisi kiloa kevyempi.

En vain yksinkertaisesti voinut syödä mitään. Sain sairaalasta ravintolisiä, joilla sikiön tarpeet täytettiin.

Olin laitokselta tulleena elämäni kunnossa- hoikka, kaunis, energinen ja onnellinen. Imetys laihdutti minua vielä pari kiloa, eikä ne ole tulleet takaisin.

Vierailija
4/7 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli myös liikaa lähtöpainoa ja laihduin n. 5kg odottaessa. Toiset 5kg jäi synnärille. Neuvolantäti kehui, että hyvä näin päin. Tuli jotenkin automaattisesti syötyä terveellisemmin raskaana ollessani.

Vierailija
5/7 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolessa välissä raskautta alkoi tulla kiloja ja tulikin sitten yhteensä jotain 20kg. Turvotusta oli paljon raskausmyrkytyksen takia ja kaikki kilot lähtivät hetkessä.

Vierailija
6/7 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin paljon, en kärsinyt pahoinvoinnista, en ollut kovinkaan ylipainoinen.

Laihduinpahan vain.

Vierailija
7/7 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tässä taida olla mitään huolta :) ap