Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitäpä maksaa taitoluistelu harrastus pk seudulla ?

Vierailija
29.12.2012 |

Itse lapsena luistelleena haluaisin viedä omankin tytön lajin pariin, mutta mietityttää mitä se nykyää maksaa, kannattaako paskapalkkaisen ihmisen herättää lapselleen luistelukipinää ? (tiedän että se kipinä jos syttyy ei sitten hiivukkaan :)

Tänään hallilla kattelin luistelijoiden äitejä ja ei taida niillä rouvilla olevan pikkurahasta pulaa :-)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

11-vuotiailla n. 300 euroa /kk.

Vierailija
2/8 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi vasta perus kk maksu, siihen päälle kisat ym..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtääkseni. itse en ole taitoluistelijan vanhempi, mutta samoissa talkoohommissa ollaan oltu ja noista summista ovat puhuneet.

Vierailija
4/8 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne luistelukoulut niin kalliita ole. Sitten jos alkaa yksin luistelijaksi tai menee muodostemaluistelujoukkueeseen maksut nousee paljon.

Meidän 7-vuotias on kehitysryhmässä ja jäätä on 2 kertaa viikossa ja yhdet oheistettiin. Hinta 300 kausi eli 600e vuosi.

Vierailija
5/8 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei koskaan riitä, ikinä et ole tarpeeksi taitava... Ja rahaa palaisi, onneksi lapsenkin innostus on hiipumassa.

Vierailija
6/8 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen köyhä eikä tarvitse edes miettiä mihin laittaisin 300e kuussa....

Vierailija
7/8 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 8-vuotias on kilparymässä (harkat 5 krt vko + oheiset) ja kuukausimaksu on tosiaan tuon 320 euroa. Lisäksi maksettavaa tulee varusteista, vaatteista, kisamatkoista yms. Pk-seudulla asutaan.

Vierailija
8/8 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis vaan niin kovasti mieli kun muistaa kuinka ihana harrastus se oli.. Mutta mielelläni rahani lapsiin laitan.. Sitten joskus kun noi päivähoitomaksut ei oo ajankohtaisia niin nehän kuittais harrastus maksut.. Saatteko muut avustusta isovanhemmilta ym ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän