Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttäreni järkyttävä teko!

Vierailija
29.12.2012 |

Tyttäreni (13-vuotias) on tehnyt järkyttävän rikoksen meitä kristittyjä vastaan. Eilen pestessäni pyykkejämme, tein uskomattoman löydön tyttäreni alushousuista. Niissä oli verijälkiä! Olen niin järkyttynyt, etten tiedä mitä kirjottaisin. Verijäljet kuitenkin tietää sitä, että hän on päästänyt paholaisen itseensä ja ajautunut synnin tielle. En ole voinut kertoa kellekkään löydöstäni, en Jumalle, enkä seurakuntamme jäsenille. En tiedä, keneen voisin turvautua? Tyttäreni väittää, että ei ole mitenkään osallinen tilanteeseen, joka on erittäin törkeätä minua kohtaan. Hän on ajautunut aivan varmasti jonkun syntisen pojanpaholaisen kanssa syntiseen tekoon.

Auttakaa rakkaat ihmiset minua! Antakaa minulle neuvoja, joita voisin hyödyntää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottava provo.

Vierailija
2/7 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa on ollut ummetusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei nimittäin naurata.

Vierailija
4/7 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattanut synnyttää poika niin ei olisi mitään ongelmia, mutta ei.

Vierailija
5/7 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautisverta? tuliko tällainen mieleen ap?

Vierailija
6/7 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni (13-vuotias) on tehnyt järkyttävän rikoksen meitä kristittyjä vastaan. Eilen pestessäni pyykkejämme, tein uskomattoman löydön tyttäreni alushousuista. Niissä oli verijälkiä! Olen niin järkyttynyt, etten tiedä mitä kirjottaisin. Verijäljet kuitenkin tietää sitä, että hän on päästänyt paholaisen itseensä ja ajautunut synnin tielle. En ole voinut kertoa kellekkään löydöstäni, en Jumalle, enkä seurakuntamme jäsenille. En tiedä, keneen voisin turvautua? Tyttäreni väittää, että ei ole mitenkään osallinen tilanteeseen, joka on erittäin törkeätä minua kohtaan. Hän on ajautunut aivan varmasti jonkun syntisen pojanpaholaisen kanssa syntiseen tekoon.

Auttakaa rakkaat ihmiset minua! Antakaa minulle neuvoja, joita voisin hyödyntää.

Naiset on siitä lapsellisia että ne tarvitsee vielä 40 vuotiainakin vaippoja.

Vierailija
7/7 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitin asiattomaksi

totta!

Ai hurja...