Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parin yhteinen masturbointi ja peppuleikit

Vierailija
29.12.2012 |

Masturboitteko koskaan yhdessä? Minä ja vaimoni masturboimme usein siten, että katselemme toisiamme ja kuvaamme samalla kameralla. Tykkäämme molemmat myös peppujutuista, joten tyydytämme itseämme myös dildoilla peppuihimme. On ihana katsella, kun vaimoni työntää dildoa peppuunsa ja samalla nauttii siitä, kun itse teen samoin. Usein kuusysissä myös nuolemme toistemme peppureikiä ja laitamme molemmille sormet sisään. Oletteko muut parit tehneet samoin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole moisesta kuullutkaan. Tämä on ihan jotain uutta. Fantastinen idea, kertakaikkiaan. Kas kun ei ole tullut itelle mieleen eikä akkakaan ole oivaltanut, vaikka se nyt tyhmä ku saapas.

Vierailija
2/6 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki on tuttua meille N22 ja M21, mutta ei niinkään tuon peppuseksin osalta. Usein käy niin että me ei naida ollenkaan vaan runkkaillaan kosketellaan ja katsellaan. Runkkailemalla on helpompi päästä yhtäaikaiseen orgasmiin. Tähän liittyen olemme suunnitelleet dildoakin mutta jäänyt vielä hankkimatta.

Miehen suosikki on kun suihkussa ajan pimppakarvoja niin hän katsoo ja runkkaa. Itse voisin kokeilla tuota sormella peppuun samalla kun itse sormetan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä, tosin ilman peppuilua.

Vierailija
4/6 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kuuluu meidänkin iloihin, vaimo strippaa ja itse runkkaan, lopuksi nuolen vaimolle orgasmin.

Vierailija
5/6 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on kaikkea tuota paitsi homoiluhommat jätetään suosiolla väliin. ei meidän ukko mitään peppua vonkaa.

Vierailija
6/6 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on kaikkea tuota paitsi homoiluhommat jätetään suosiolla väliin. ei meidän ukko mitään peppua vonkaa.