Mitkä autot ovat ns keskiluokkaisia automerkkejä?
Kommentit (25)
Miten joku voi sanoa ettei Audi ole keskiluokkainen? Mitä se sitten on?
Nykyään laadulla ja imagolla ei ole enää yhteyttä. Kalliit merkit ovat ainakin yhtä vikaherkkiä kuin halvemmat. Audi on silmämääräisesti katsoen ehkä hinatuin auto pakkasilla.
Keskituloisella ei ole varaa ostella audeja, tai joo on mutta sellaisilla tuloilla 40 000e auto on TYHMÄ ostos. Etenkään kun se ei ole mikään HYVÄ ja HIENO auto, ainoastaan kuvitteellisen hyvä ja kallis auto. Ehkä isotuloiselle ei niin väliä sellainen rahanmeno, mutta kyllä mä näen keskituloisen ihmisen audiostoksen ainostaan typeränä. :DVuodessa 35-50k tienaava keskituloinen ostaa sellaisen käteiskaupalla, jos talous vähänkään suunniteltu.
Sitä paitsi pelkät tulot eivät kerro, onko johonkin varaa vai ei.
no ihanko totta, kysymys olikin: kenelle se on typerä ostos. ;)
Kukin laittakoon rahansa mihin lystää. Ei se sulta ole pois.
Ja juu ranskikset on kalliita pitää kun ei ne kestä kunnossa hetkeäkään. Silkkaa sontaa, mutta eihän ne mitään maksakaan.
Meneppä tuo sanomaan niille joilla ON kokemusta :) Oikeasti kokemusta.
Ja nykyään et tosiaankaan saa esim. peugeottia kovin halvalla. Käveleppäs vaikka autoliikkeeseen katselemaan hintoja :D Tai riittää kun avaat nettiauto.comin. Katso vaikka 4007, alkaen 18 000 (okei, se ei vielä niin kallis ole)
Toinen esimerkki vaikkapa RCZ, alkaen 25 000.
Ja näytäppä minulle auto johon EI koskaan tarvitse vaihtaa kuluvia osia? Niin, sellaista ei olekaan.
Jokaiseen autoon sinunkin pitää joskus vaihtaa osia, halusit tai et.
ei saa kuin grilliltä. Muualta ei kannata erehtyä vaivoikseen ostamaan.
Ei se mua haittaa jos niistä alkaa jossain vaiheessa hajota osat, mulla on ollut monta ranskalaista autoa kolmen vuoden liisurilla, eikä siinä kolmessa vuodessa ainakaan ole mitään ongelmia ollut.
Ja olen niin keskiluokkainen kuin olla ja saattaa.
ja arvostellessa. Mikä sä olet sanomaan kuka milläkin saa ajaa tai rahansa käyttää. Vitun jeesustelija.