Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 22 vuotias nuori vai aikuinen?

Vierailija
28.12.2012 |

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iän mukaan itsestään huolehtiva aikuinen.

Ihmisestä sitten riippuu miten se toteutuu :)

Vierailija
22/31 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää keskustelut on ihan pöllöjä. Kun minä olin 15-vuotias tunsin olevani henkisesti 60 -vuotias. Nyt kun olen 45-vuotias, tunnen olevani henkisesti 15-vuotias. 13-vuotias poikani kyllä sanoo että normaali 15-vuotias on paljon henkisesti kehittyneempi kuin minä ;P

Ikävuosilla ei ole yhtään mitään merkitystä. Jos nyt etsisin parisuhdetta, etsisin sitä 16-17 -vuotiaan kanssa koska vanhat ukot eivät ollenkaan vedä puoleensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-25-vuotias on nuori aikuinen, 20-vuotiasta voisin kutsua vielä jossain määrin teiniksi, vaikka ei olekaan teen päätteinen. 21-25v on selkeästi nuori aikuinen. 26-30 on jo sitten nuori edelleen, muttei nuori aikuinen joka minusta viittaa teini-iän juuri ylittäneeseen aikuiseen ihmiseen.

Vierailija
24/31 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2013 klo 08:38"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2013 klo 01:09"]

18 vuotta täyttänyt on aikuinen. Hän saa ostaa viinaa ja tupakkaa, saa äänestää ja olla ehdokkaana vaaleissa, saa mennä naimisiin ja ajaa ajokortin. Ne eivät ole lasten asioita. Meneekö jo jakeluun, että 22 vuotias on ollut aikuinen jo vuosia?

[/quote]Ihminen kasvaa aikuiseksi vasta kun kasvattaa lasta. Siinä on nuoren ja aikuisen raja.

[/quote]

Öh, mä olen sitten 36 vuotias mutta en aikuinen. Toiset ei hanki lapsia koskaan, koska eivät koe mitään tarvetta kasvattaa ketään.

Vierailija
25/31 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu nuoren ja aikuisen määritelmästä.

Jos nuorella tarkoitetaan teiniä ei 22v ole nuori.

Jos aikuisella tarkoitetaan vanhaa ei 22v ole aikuinen.

Vierailija
26/31 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 jatkaa

ja jos nuorella/aikuisella tarkoitetaan mielentilaa riippuu täysin yksilöstä kumpaan 22v kuuluu.

Vierailija
27/31 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori aikuinen. Kuvittelee itsestään jo aikuisen mittapuulla paljon, ja naureskelee tälle suhtautumiselleen myöhemmällä iällä.

Vierailija
28/31 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

22-vuotias on nuori aikuinen mut jos 22-vuotias seurustelee 34-vuotiaan kanssa hän on huonosti kasvatettu.

22-vuotiaalta joka seurustelee 34-vuotiaan kanssa on tuhottu jo varhaislapsuudessa perusturvallisuus ja itsetunto.

Vierailija
29/31 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä jo ajattelinkin, että koska se 34-vuotias vedetään mukaan tähän juttuun.

Vierailija
30/31 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ajattelee, että tuossa vaiheessa pitäisi olla kaiken järjen mukaan vastuussa joko loppuvaiheen korkeakouluopinnoista tai vaihtoehtoisesti työstä, niin eihän se lasten hommaa ole. 

Vierailija
31/31 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuori aikuinen. Kykeneväinen itsenäiseen, aikuiseen elämään, mutta silti vielä vähän... no, nuori.:D Miten sen nyt osaisi paremmin sanoa. Itse ainakin olen välillä muka niin aikuinen, niin aikuinen, mutta silti ajoittain tunnen itseni tosi teiniksi, enkä pidä siitä tunteesta yhtään. Sitä haluaisi tulla otetuksi vakavasti, mutta vaikeaahan se on, jos ei itsekään vielä osaa ottaa itseään vakavalta kannalta.:P

t.nuor neito

Kyllä sun ihan aikuinen pitäisi jo olla. Moni on tuon ikäisenä äiti.

Ps: sen aikuistumisen voit aloittaa myös sillä, että jätät pois nuo typerät teinihymiöt :P

Ei lapsen saanti aikuiseks tee. Lapsi saa vaan lapsellisen äidin😈

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi