Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viettääkö kaikki 18 vuotiaat

Vierailija
28.12.2012 |

villiä nuoruutta, eli käyvät baaareissa ja tapaavat paljon ystäviä, harrastavat ja matkustavat? Vai onko muunkinlaisia nuoria. Millainen ennuste on nuorella, joka ei näihin nuorten rientoihin juuri osallistu, vaan viettää aikansa kotona ja hoitaa koulunsa hyvin?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin myös tiedän paljon menevääkin elämää 18-vuotiaana viettäneitä, jotka nyt ovat menestyksen tiellä elämässä.

Vierailija
2/13 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät. Elämäntilanteita on juuri niin paljon kuin on tuon ikäisiä nuoriakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ikävuodet 20-30 menee sitten opiskelupaikkakunnalla bailatessa.

Vierailija
4/13 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin siinä iässä kotiäitinä.

Vierailija
5/13 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

villin nuoruuden siinä 14-16v

Vierailija
6/13 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäntilanteita on niin erilaisia. Ja millainen ennuste? Itse en usko siihen, että tämä villi nuoruus eletään "sitten myöhemmin" jos siihen ei ollut tilaisuutta/halua. Itse en ikinä käynyt baareissa, mutta toki tapasin ystäviä, harrastin ja matkustelin. Mistään en jäänyt paitsi ja oikein hyvä tulevaisuus minulle tulikin.

Vierailija
7/13 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytää puolison kotihiiri ja miten tutustuu uusiin ystäviin? Pelottaa, että nuoreni jää liian yksin, niin mukava kuin hän onkin.

Vierailija
8/13 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en vielä 18 vuotiaana tajunnut käsilläni olevaa maailmaa..

Siitä se sitten pikku hiljaa avautui ja 20 vuotiaana mä olin ravintolassa viidesti viikossa.

Vierailija
9/13 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytää puolison kotihiiri ja miten tutustuu uusiin ystäviin? Pelottaa, että nuoreni jää liian yksin, niin mukava kuin hän onkin.

Käykö koulussa? Eikö tosissaan mitään haluaisi harrastaa? Seurakunta? Elä panikoi, on vielä aikaa. Parin vuoden päästä voisin jo miettiäkin noita juttuja, ettei jää ihan jälkeen.

Vierailija
10/13 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiinnostaa kyllä baarit ym., on vain niin suppea kaveripiiri, ettei löydy oikein menoseuraa... Mut luottavaisin mielin.., kiitos kannustuksesta.

Vierailija
11/13 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vietä

Vierailija
12/13 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole minkäänlaista kiinnostustakaan sellaiseen toistaiseksi. =)

Vierailija
13/13 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nää bilehileet niin sokeita ympäröivälle maailmalle, että kuvittelevat, että kaikille tulee joku ihme bilevaihe? Kun ei tosiaan tule. Usko pois.

Mulla ei ollut teini-ikää teininä, eikä ole vielä sellaista tullut, eikä muutakaan ihme raivokohtausbailauskriisiä, ikää 43.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä