Mies oli 20 min myöhässä töistä kotiin ja toivoin että olisi kuollut
Mietin jo miten reagoin poliisien tuodessa suruviestiä, mut se perkele tuliki itte.
Kommentit (14)
vaikka tiesi odottaa soittoani, pelkäsin todella ettei ole vain tappanut itseään vaan lapsetkin...
Että nää perhesurmat jäytää...
Hirveetä toikin.
Mä ehkä hain tällä aloituksellani semmosia kohtalotovereita, että eikö voi olla oikeesti mitään muuta tapaa häätää ihminen elämästään ku toivoa sen kuolemaa?
En aio tappaa ketään.
Se käytöksellään saa kaikki puhumaan toisilleen alentavasti. Se jopa tönii niitä jo väkivaltaisesti.
Mä oon haukkunu sen, pyytänyt sen muuttamaan muualle, mut se ei lähe.
MÄ en voi lähteä sillä asunto on mun.
Se käytöksellään saa kaikki puhumaan toisilleen alentavasti. Se jopa tönii niitä jo väkivaltaisesti.
Mä oon haukkunu sen, pyytänyt sen muuttamaan muualle, mut se ei lähe.
MÄ en voi lähteä sillä asunto on mun.
ajattelen ajoittain samoin ja sitten taas hetkittäin kadun ajatusta... : (
Kun toisesta ei kuulukaan mitään, ja olen ajatellut, että on varmaan ajanut kolarin, niin se ei olekaan tuntunut pahalta.
Itsekään en saa voimia tai keinoja lopettaa suhdetta, vaikka tiedän, että se pitäisi tehdä. En silti tietoisesti toivo että hän kuolisi. Tiedän että on helppokin keino. Se ei vain ole luonnistunut tähän mennessä.
Esikoinen 7 v. tuli kanssani katsomaan omia ohjelmiaan telkkarista. Mies huutaa yläkerrassa pienempiä 4 ja 2 v. nukkumaan.
Esikoinen toivoo vaan ettei riideltäisi. Pienet toivoo että isä menis pois ja menisin tilalleen.
AP
onko teillä joku minuutti aikataulu, kun tullaan duunista?
Mä saatan joskus unohtua kaupoille duunin jälkeen tms. tai mies kipasee kirjastossa samalla.. etten osais edes ajatella, että mies on myöhässä töistä tullessa.
Ehkä tietty sitten jos ei kuuteen tuntiin kuulu, mutta olishan siinä vaiheessa jo soiteltu puolintoisin, että se kahvi sitten venyikin useaksi olueksi. :)
keskusteluissa, kun et yhtään näe vaivaa, vaan minä minäminämiåä...
eli pelle
Mä ehkä hain tällä aloituksellani semmosia kohtalotovereita, että eikö voi olla oikeesti mitään muuta tapaa häätää ihminen elämästään ku toivoa sen kuolemaa?
En aio tappaa ketään.
Sitä toivon virettä, kun ei yhtä kotiin kuulu. Sitä on jo valmis hautajaisiin, kyllä mulla krokotiilin kyyneliä riittäisi. Ja sitten se soittaa puolen vuorokauden radiohiljaisuuden jälkeen, pitäis kotiin hakea. Olikin perkele vaan putkassa.
Todellakin tiedän ap =/
Siellä se jossakin paarustaa edelleen. Eri koti meillä on ollut jo kaksi vuotta. Taas voi hengittää.
Joka kerta kun se vie nuo nukkumaan, sattuu kun kuuntelen. Ja lapset itkee.
Se pitäisi olla iltasatu ja pehmoisesti peittely. Mut toi huutaa vittusaatanaa ja jumalautaa ja makaa vieressä niin kauan et ne nukkuu. "Nyt nukut jumalauta, vittu saatana"...
t. ap
Toi on oikeesti sairasta, miks et ota järeempiä aseita käyttöön. Soita poliisit jos ei muuten lähde. Sydän särkyy kun ajattelen kuinka turvaton olo lapsilla on isänsä kanssa, mutta sun VELVOLLISUUS on pitää tois hirviö pois lastesi luota. *Nauhota vaikka tuota mitä se huutaa lapsille niin voit tarvittaessa todistaa... Ole nyt nainen ja ota vastuu lapstesi hyvinvoinnista herranjumala!
Mulle tuli NIIN paha olo kun luin ap nuo kirjoituksesi, voi sinun pieniä lapsiasi!! Aivan hirveää, tuohan on pahoinpitelyä (henkistä!!!), lapsillesi aivan järkyttävän rankkaa ja turvatonta. Ole sinä nyt äiti ja huolehdi lapsillesi parempi elämä! Ota heti yhteyttä neuvolaan, poliisiin, ihan minne vaan, ja pistä se mies oikeasti pellolle talostanne. Kuka sun lapsistasi huolehtii ja kantaa vastuun jos et sinä nyt tee mitään!?
siinä meni leskeneläke ja uusi mies.