2. mies säikähti ja katosi!
Olen varattu nainen, jolla alakoululaiset lapset. Oma mieheni kadonnut henkisesti toiselle planeetalle ja meillä ei ole mitään fyysistä ollut vuosiin. Miehellä monia ongelmia, joihin ei halua hoitoa. Olen kiltiksi kasvatettu ja ero on kuulemma väärin.... Oma mieheni ei suostu pariterapiaan, koska mitään ongelmaa ei ole! Olen kuitenkin eroamassa vähitellen ja käynyt ulkopuolelta hellyyttä ja seksiä hakemassa. Ihan hyvin mennyt, pari kertaa rakastunut miesten kanssa.
Tapasin kivan sinkkumiehen, joka ei harrasta yhden illan baaripanoja. Mukava ja älykäs. Kaikki jutut meni täysin nappiin ja voitiin olla luontevasti yhdessä. Vähitellen tunteitakin tuli peliin. Mies halusi vähemmän seksiä, mutta enemmän jutella, ruuanlaittoa yhdessä tai katsella leffoja, käydä kävelyllä jne. Minä olin koko ajan seksuaalisesti aktiivisempi.
Sitten tämä mies katosi. Sanoi monimielisesti, että tilanne hankala.... Vältellyt parisuhteita monta vuotta, tekee paljon töitä ja en minäkään häntä vakavaan ole pakottanut. Halusin hänen tuoksuaan ja kosketustaan valtavasti ja haluan vieläkin.
Katosiko lopullisesti? Kerroin, että meillä on kotona riitoja ja mies aavistelee jotakin...