Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miniä avoimessa suhteessa!!!

Vierailija
28.12.2012 |

Toisessa kaupungissa opiskeleva poikani löysi syksyllä tyttöystävän, ja kävi hänen kanssaan meillä ensimmäisen kerran jouluna. Oikein mukava tyttö jonka kanssa juttu luisti. Aloin jo toivomaan että hänestä tulisi vaimo pojalleni.

Pyysin hänet Facebook-kaveriksi ja siellä selvisi että tyttö onkin avoimessa suhteessa. Poikani kyllä kertoo olevansa parisuhteessa. Nyt on ollut eilisestä lähtien pettynyt olo, kun ehdin jo tykästyä tyttöön ja luulin häntä kunnolliseksi kuten poikanikin on. Mitä minun pitää ajatella tästä? Pitäisikö minun lopettaa lähemmän tuttavuuden solmiminen tähän tyttöön kun hän ei kerran ole tosissaan. Pitäisikö minun pyytää poikaani lopettamaan suhteen ennenkuin joutuu pettymään tai saa tauteja? Paha mieli!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikasi on kai täysi-ikäinen? Hän siis vastaa itse omista valinnoistaan.

Jos poikasi ei ole FB:ssä, niin voithan asiaa kysäistä miniältä poikasi kuullen. Siis ihan suoraan, että kun olet laittanut FBssä, että olet avoimessa suhteessa, niin ettekö olekaan tosissanne. Mutta jos poikasikin näkee tyttöystävänsä merkinnät, niin mikäs sinä olet puuttumaan aikuisten ihmisten asioihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan