olen 165cm, 57kg
tunnen itseni lihavaksi, kun vuosi sitten painoin 51kg. kysyttävää?
Kommentit (9)
Jos käyt, olet ok, mutta jos et, niin kannattaa laihduttaa 5 kiloa.
olen samanmittainen ja muistan kun 10 v sitten aloitin raivoisan laihdutuskuurin, koska painoin ILJETTÄVÄT 55,3 kg ja istuessa tuli pieni mahamakkara. Sittemmin on tullut ero ja alkoholin liikakäyttöä jne ja nyt taistelu on että paino pysyisi sentään alle sadan kilon... Nyt olisin ikionnellinen jos painaisin ne 55,3 kg mutta enpä usko lähellekään enää koskaan pääseväni.
kiitos neloselle. yritän pysyä tässä viisseiskassa. paino nousee helposti. t.ap
Eikö noille aivottomille kilokeijuille ole ihan omat sivut jossain. Hankkikaa, tytöt, elämä, jos parin kilon heitto syöksee teidät johonkin epätoivon syövereihin.
Ja vinkki: kukaan ei huomaa vatsamakkaroitanne, koska tyhmiin ihmisiin harvoin katsotaan toista kertaa!!
mutta olen hoikempi, kiitos kuntosalin :)
emmä niin kauheen tyhmä oo. peruskoulun lukuaineiden ka 9,9. magnanpaperit huippulukiosta. ammattikorkeakoulututkinto. t.ap
ja varmasti tärkeintä olisi nauttia itsestä ihanana naisena sen sijaan että ruoskit.
Et ole tippaakaan kuitenkaan ylipainoinen.
ihan samalta kuin joskus vuonna -94 langanlaihat luokkakaverit päivittelivät vatsamakkaroitaan ja mullei tullut muuta syytä mieleen kuin että halusivat vain muiden ihailua ja todistelua siitä, kuinka ovat niiiiin hoikkia.
Kannattaa kyllä miettiä miks oma ruumiinkuva on niin kierossa, että normaalipainoinen ihminen tuntee itsensä läskiksi.
läski