Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 20 vuotias mielestäsi aikuinen?

Vierailija
28.12.2012 |

Minusta IHAN lapsi vielä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ois yks 20 vuotias.

Minusta riippuu niin ihmesestä...

Mutta enempi lapsi, kuin aikuinen.

Vierailija
2/9 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, 20v ON aikuinen... Ja näin päättää ihan itse, kenen kanssa seurustelee yms...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo 15-vuotias on vastuussa teoistaan

ja niin pitääkin olla!

Vai miten se aloittajan mielestä on?

Pitäisikö sitä vain olla ensin elämän ensimmäiset 30 vuotta kaikkien sukulaisten ja yhteiskunnan paapottavana ja sitten ikäänkuin pikkuhiljaa heräämään, että hei tämähän on mun elämä, pitäskö tehrä jotain...

Vai mitä tällä kysymyksellä haetaan. Jotkut ovat hyvinnii aikuisia jo 16-vuotiaina ja itsensä kehittäminen sekä asioiden tiedostaminen ja välittäminen jatkuu vielä sataan ikävuoteen asti!

Vierailija
4/9 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse lähdin jo 16v ulkomaille kesätöihin ekaa kertaa ja kun olin 20, olin kiertänyt jo aika paljon maailmaa ja muuuttanutkin ulkomaille töihin, vieläpä maahan jonka kieltä en osannut sanaakaan. Missä helkkarin tynnyrissä ap elää?

Vierailija
5/9 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on ollut juridisesti täysi-ikäinen jo 2 vuotta. Mutta mitä vanhemmaksi ihminen tulee, sitä vaikeampi hänen on ymmärtää, että nuoremmatkin ovat aikuisia.

Tämän huomaa esimerkiksi poliittisissa keskusteluissa. Pääministeri Kataista dissataan innokkaasti nimittelemällä häntä pojaksi ja klopiksi, ja mies sentään täyttää seuraavaksi 42 vuotta! Eli on suunnilleen samaa ikäluokkaa kuin nuorimpien äänestäjien äidit ja isät. Että semmoinen pojan nulikka.

Vierailija
6/9 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kasvatuksesta. Mutta ihan lapsiahan he vielä ovat ja toivottavasti osaavat siitä nauttia.

Vierailija
7/9 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko 70v marttyyrikitisijä aikuinen?

Vierailija
8/9 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuossa iässä jo naimisissa, asuin mieheni kanssa eri kaupungissa kuin vanhempani ja opiskelin yliopistossa. Raskaaksi tuloa olimme päättäneet yrittää vasta pari vuotta myöhemmin. Pärjäsin ihan hyvin, toki elämänkokemusta on nyt kolmikymppisenä enemmän.

Vierailija
9/9 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai on aikuinen. ja voi näin olle seurustella vaikka nelikymppisten kanssa jos mieli tekee :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi