Oliko sinun pikku EEROsi (5v.) tänään Viking XPRS:llä risteilemässä?
Mummun ja vaarin kanssa ilmeisesti risteili (äitikin ehkä oli mukana) ja jo puoli tuntia lähdön jälkeen itki lasten leikkipaikan vieressä, ettei tiedä missä äiti on, tainnut mennä jo syömään. Kertoi olevansa mummun kanssa eikä muistanut mummun nimeä.
Leikkitäti useaan kertaan ravintolassa kuulutti, löytyisikö Eerolle mummua tai muita vanhempia, eikä löytynyt, lopulta kuulutettiin koko laivassa. Sitten ilmeisesti löytyi, sillä näimme pikku Eeron ilmeisesti vaarinsa seurassa.
Loppuristeilystä oli suru toki jo unohtunut, kun Eero juoksi muiden vailla huolenpitoa olevien kanssa tukka märkänä pitkin ravintolaa ja mummu ryysti olutta. Ellei se vaalea nainen, joka mummun seurana ryysti olutta, ollut Eeron äiti, luulen että tämän äidin olisi vastaisen varalta ihan hyvä tietää, miten risteily isovanhempien kanssa todella sujui...
Kommentit (4)
ja lähtö Helsingistä klo 11.30, eli ihan hirveää örvellystä ei ollut suurimittaisesti havaittavissa.
Pikku Eero nyt kuitenkin jäi oman onnensa nojaan...
ap
koska elättelen toivoa, että joku tämän pojan tunnistaisi (tai jonkun toisen lapsen, joka joskus on ollut samassa tilanteessa)...
Poika ei itse asiassa välttämättä ollutkaan nimeltään Eero, vaan äiti tai mummu ehkä nimeltään Eeva. Olin nimittäin jo alustavasti jututtanut poikaa, kun hän kertoi, ettei löydä äitiään ja ehdin kysyä, muistaako äitinsä nimen – kun sitten leikinvalvoja otti homman hoitaakseen, kysyi hän pojan nimeä ja tämä sai nyyhkytysten välistä sanottua jotain, minkä valvoja sai tulkittua muotoon Eego ja kuulutti alkuun Eego-pojan mummua. No, luulisi, että tuollaiseen kuulutukseen nimestä riippumatta reagoisi jokainen mummu tai äiti, vaari, kumminkaima tai muu, jonka viereltä puuttuu lapsi, jonka siinä pitäisi olla.
Pitäkää huolta niistä lapsistanne! Kaljaa kyllä riittää vielä silloinkin,kun lapset ovat isompia. Ja jos isovanhempien matkaan meinaatte lapsia lähettää, niin miettikää, kuinka todennäköistä on, että heillä oma jano menee lapsen tarpeiden edelle.
Vielä enemmän taitaa olla niitä lapsia, jotka satuttavat muita ja omat vanhemmat istuvat kaljalla...vaikka heille sanoisi, eivät reagoi, ainakaan asiaan kuuluvalla tavalla.
Voin kuvitella mitä kaikkea laivan henkilökunta näkee.