Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

31v. 162cm, noin 89kg

Vierailija
27.12.2012 |

1.1.2013

- Sänkyyn joka arkipäivä viimeistään klo: 10.50. La ja su

viim.klo: 12.00.

- Syön tarkkaan suunnitellusti kuusi ravitsevaa ateriaa päivässä,seitsemän päivän ajan. kahdeksantena herkkupäivä,

suunnitellusti toteutettuna.

- Joka päivä liikuntaa väh. 45min kotijumppavideo tai 8km kävely lenkki.

Edellämainituista olen tehnyt itselleni tarkemat suunnitelmat, mutta tuossa nyt raamit ensivuoden aloitukseen.

Miltä vaikuttaa? Saa kysyä tai tulla mukaan.

Elli

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tarpeeksi uhrauksia" laihtuaksesi? Jos laihtumisvauhti on kovin hidas niin helposti tuntuu siltä ettei siitä mitään tulee, ja jättää koko leikin kesken. Ehdottaisin että ottaisit esim. 3kk pätkän jolloin todella söisit selvästi vähemmän, herkkuja max yhtenä päivänä viikossa jotain pientä, tarpeeksi liikuntaa niin että saat homman alkuun. Sitten voit vähitellen lisätä jotain syömisiä etsien sen kultaisen keskitien.

Mulla on ystäviä jotka kuvittelee laihtuvansa kun alkaa käydä salilla 2 krt viikossa ja jättää päivässä yhden pullan pois ja sitten pettymys onkin suuri kun vaa'an lukema ei muutu (ehkä nyt hieman kärjistäen).

Olisitko valmis tietyn mittaiseen pätkään jolloin syöt selvästi vähemmän (ainakin niitä herkkuja)?

t. se 10kg laihtunut

Vierailija
42/46 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää pohdintaa ja mahtavva ettei tarvitse tehdä sitä yksin. Palkitsen itseäni eniten hyvällä ololla mikä seuraa onnistumisesta pysyä siinä mihin on sitoutunut ja siitä ihanasta olosta mikä tulee lenkille menemisestä ja vaatekoon pienenemisestä. Ajattelin palkita itseäni lämpimällä kylvyllä, ihanilla vaatteilla, joita jo nyt on odottamassa ja joihin viime vuonna jo mahduin. Palkitsen itseäni erilaisilla sosiaalisilla tilanteilla joihin helpommin tulee mentyä, kun ei ole löysä ja veltostunut olo. Palkitsen itseäni ihannilla kynsilakoilla ja meikki ja kampaamo jutuilla.

Herkkupäivä perustuu siihen, että viikolla jos tekee mieli saan tilanteen pois mielestäni, kun tiedän että 8 päivä koittaa, siirrän mielitekoa, joilloin saan "herkkuja". Herkkupäivä perustuu sihhenkin, että kerralla ei oikeasti halua, eikä enään pystykkään syödä rasvaa ja sokeria niin paljoa, kun tulee öklö olo ja muistuu mieleen, ettei tää olekkaan oikeasti herkkua tai edes hyvää. Ehkäpä siitä sitten pääsee niiinkin vähän vieroittumaan, kuin totaali kieltäytymisellä, joka minun kohdallani on johtanut totaali ojasta allikkon. Herkkupäivä perustuu myös siihen että perheessäni on lapsia joilla on karkkipäivänsä ja jos rupean niitä kuolaamaan, niin saan itseni psyykattua odottamaan omaa herkkupäivääni, koska sellainen on olemassa, muuten voi olla ettten pysy kuivilla.

Ymmärrän kyllä pointin ja tiedän että edellä mainittu ruokavalio ja dietti tuottaa tuloksia. Olen aijemmin laihduttanut 20kg ja se kaatui joihinkin juttuihin mitä nyt teen toisin ja myös elämässäni olleeseen isoon ihmissuhdekriisiin.

Minulla on paljon pudotettavaa ja mieleni tulee vireämmäksi jo pelkästä elämänmuutoksen aloittamisen ajattelusta. Tiedän, että innostun kunhan "hyppään selkään". Minulle tämä on maratooni, ei pika juoksu, joten en viitsi tuhlata aikaani enään lyhyt jänteisiin dietteihin. Aijon hioa tapojani ja toivottavasti jonain päivänä voin olla niin aikuinen, että kykenen jättämään oman "herkkupäiväni" pois ja saada iloa vaan kaikesta muusta.

Elli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä, että aijon liikkua joka päivä.

Vähintään sen 45min. joka on testaamani perus jumppa dvdn verran. Tämän teen silloin, kun joudun jäämään ylitöihin, lapsilla on harrastuksia tai muutoin joku pakollinen estyminen. Ulkona on liikaa pakkasta ynms. syyt. JOs saan tämän minimin tehtyä niin olen tyytyväinen.

Muina päivinä, kun ei ole esteitä teen jo tutuksi tulleen noin. 8km. lenkkini reippaasti kävellen. Minulla on sykemittari ja kalorilaskuri, joten intoa tuo tulokset kehittymisessä, jotka merkitsen itselleni nähtäväksi. Reipas ja hikinen olo on palkitseva ja kunnon kohetessa asetan uusia saavutettavia realistisia tavoitteita, esim. hölkäten sama lenkki.

Vaa´alla käyn kerran kahdeksassa päivässä ja mittanauha kerran kuussa, lupaan tulla tänne raportoimaan tuloksia :)

Elikkäs minun viikkoni on 8päivää, joten ei ihan kerran viikossa herkkupäiviä ;). 8 päivää perustuu tähän hassuun omaan diettiini saan näin annokset laskettua parhaiten tasan, kun teen kerralla 8 päivän ruuat valmiiksi annoksiksi.

Ja hei sinä -10kg keksi joku kiva nimimerkki itsellesi, kun tuo sinun -10 varmasti muuttuu pian -11 ja -12 jne. Niin tiedän kuka puhuu :)

Elli

Vierailija
44/46 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi kivaa, jos viitsit tulla tänne seuraamaan tilannetta ja antamaan omia tuloksiasi ja tapojasi ratlkaista näitä elämmuutos ongelmia.

Millä palkitset itseäsi? Miten liikut? Onko sinulla ollut tukijoita?

Itse kaipaan eniten tukijoita ja samassa tilanteessa olevia. Yksin tätä tehden on niin yksin. Onnistumisetkin olis kiva jakaa toisten kanssa.

Olis ihan parasta, jos löytyis tsemppi kaveri!

Elli

Vierailija
45/46 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 pääateriaa, ja sitten jos haluaa niin 1-2 välipalaa pitäisi kyllä riittää. Minä kun laihdutin, söin vain 3 kertaa päivässä.

Kummastuttaa myös tuo että ihmetellään nukkumaanmenoaikoja. Minä menen arkisin nukkumaan noin klo 2, ja herään 6.50. Nukun sitten päiväunet duunin jälkeen. Monella tapaa voi unensa järjestää eikä se vaikuta painoon ollenkaan nukkuuko vähän vai paljon tai päivällä vai yöllä.

Vierailija
46/46 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

milloin annat seksiä miehellesi