Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ekojen raskausviikkojen pallomaha

Vierailija
27.12.2012 |

Kysymys kuuluu kun en itse muista miten se meni. Olen kolmatta kertaa raskaana, vkolla 6-7 ja maha on ihan toivoton pallo, ei puhettakaan että farkut menisivät enää päälle. Laskeeko tämä vatsa alkujärkytyksestä normaaliksi vai oliko se alusta saakka kuin neljännellä kuulla?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itselläni ainakaan kolmannesta enää mihinkään laskenut. Kiloja ei puoliväliin mennessä tullut yhtään ja sen jälkeen maha ei enää juuri kasvanutkaan, paisui heti alussa ihan törkeisiin mittoihin, naapurit arvasi raskauden vatsan perusteella viikolla 8...

Vierailija
2/4 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain kummaa turvotusta? Itselläkin ollut sitä aina. Maha turpoaa ihan sfääreihin, kunnes tilanne pysähtyy ja jatkuu vasta sitten, kun varsinainen kasvu alkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että maha tulee aika mahtavaksi jopa ihan alkumetreillä. Mieheni tunnisti ihan itse kolmatta odottavan naisen raskauden tämän pyöreän vatsakummun perusteella, vaikka ei edes silloin tiennyt asiasta.Siis raskautta ei voi olla huomamatta! Valitettavasti joillekin meistä jää synnytyksen jälkeenkin vielä yli puolen vuoden päästä sellainen vatsakumpu, että toiset luulevat jo seuraavan olevan tulossa:D

Vierailija
4/4 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun maha turposi raskauden ekoilla viikoilla ihan järkyttäväksi. en saanut farkkuja jalkaan ja kaikki vaatteet puristi. luin jostakin että alun turvotus kuuluu asiaan joillakin.

laskeutui hieman myöhemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi