Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi parisuhde ja voimakas rakastumis vaihe?

Vierailija
27.12.2012 |

Olen alkanut seurustella 4kk sitten ihmisen kanssa joka muutti mun luokse nyt 2vko sitten. Elän voimakasta rakastumise ja onnellisuuden vaihetta. Mutta koska elämässäni on ollut niin paljon surua ja vastoinkäymisiä niin mietin koska tämä onnellisuus loppuu...

Tuntuu niin hullulta kun tajuaa että toinen näyttää niin vaaleanpunaiselta tällä hetkellä... koska tää menee ohi? Ja ennen kaikkea koska tää seksin haluaminen menee ohi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max 3 vuotta kestää. Jos tulee lapsia, niin loppuu nopeammin.

Vierailija
2/6 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on myös sinusta itsestäsi kiinni. Pidä yllä romantiikkaa, niin kipinä ei katoa koskaan. Toki suurimmat liekit sammuvat, mutta hyvä mieli ja rakkaus ei koskaan, jos pidätte siitä itse huolen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin lisääntyy oksitosiinin määrä, joka auttaa kiintymyksen syntymisessä ja oletettujen lasten hoivaamisessa.

On olemassa paljon ihmisiä, jotka jäävät koukkuun rakastumisvaiheen välittäjäaineisiin ja vaihtavat siksi suhteesta toiseen yhä uudelleen, kun ne "väljähtyvät".

Vierailija
4/6 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja himo. Siinä ajassa tumpeloinkin ihminen saa aikaan jälkeläisen alkuunpanemisen. Tämä on siis jostain tiededokumentista napattu.

Vierailija
5/6 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin ainakin sanotaan... Itsellä huuma jatkuu edelleen vaikka on pieni lapsi ja aviossakin ollaan. Yritetään kyllä myös pitää aktiivisesti liekkiä yllä. Ei tietenkään ihan niin "sairasta" kuin suhteen alussa. Eihän sellaista kestäisi henkisesti eikä fyysisesti... Minusta on hyvä merkki suhteesta jos alussa on hurjasti intohimoa. Onnea sinulle, kaikki eivät saa koskaan kokea samaa kuin sinä parhaillaan!

Vierailija
6/6 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän tästä tekeekin niin hullua kun tuntuu että olen joku narkkari ja vedän huumeita kun olen tän ihmisen kanssa johon olen umpi rakastunut :D

ja tietty kaikki suhteet on omanlaisia, mutta kyynikkona ootan vain sitä päivää kun kaikki onni on ohi ja arki nakkaa paskaa niskaan...

toivotaan että tää kestää. Johonkin tää pitäs saada ylös että muistais kuinka ihanaa tää on :)

ap