Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka elätte seksitömässä suhteessa

Vierailija
26.12.2012 |

katsokaa peiliin! Turha sitä toista on syyttää. Kamat kassiin ja eteenpäin. Kannattaako jäädä suhteeseen jossa seksiä on viimeks ollu vuonna nakki ja keppi? Mikä teitä vaivaa? Eikä selitykset lapset,lapset riitä. Ei ne lapset siinä aina ole. Joskus lähtevät pois ja mitä teille jää? Vanhuus ihmisen kanssa jota hädin tuskin rakastette.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taasen vaikuttaa olevan 16 v idiootti. Jokainen määrittää itse mitkä asiat elämässä ja suhteessa on tärkeitä. Turha sitä kenenkään muun jeesustella tai ilkkua.

Vierailija
22/29 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ap. Ja kyse ei ole ilkkumisesta. Vaan siitä että mitä järkeä täällä on tehdä sellaisia ruikutusketjuja ku ei ole seksiä jos sitä sitten kuitenkin puolustellaan tässä ketjussa?

Ja ikää on pikkasen enemmän kuin 16 ja en muuten ole joutunut kärsimään seksittömyydestä suhteessani. Mainittakoon vielä että pitkässä suhteessa.

Tuntuu että tämän ketjun pointti ei nyt oikeen aukee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että tämän ketjun pointti ei nyt oikeen aukee.

Ketjulla ei ole pointtia ja keskustelu etenee aina omaan suuntaansa. Blogissa bloginpitäjä saa karsia rönsyt, täällä ne rönsyt on yleensä kiinnostavampia kuin alkuperäinen aihe.

Vierailija
24/29 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen löysä vittu ja miehen pieni kalu. Silloin ei varmaan paljon seksi nappaa.

Vierailija
25/29 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla missä ihmiset ruikuttaa sitä seksitöntä elämäänsä johon tämä ketju oli sitten eräänlainen kannanotto

Löysästä pillusta pääsee eroon ku pistää kengät jalkaan ja nappaa hammasharjan mukaansa. Pikku kullista samalla tavalla. Ei se sen vaikeampaa ole. Kumpaisellekkin löytynee sitten ne sopivat jostain ja kaikki on tyytyväisiä.

ap

Vierailija
26/29 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen löysä vittu ja miehen pieni kalu. Silloin ei varmaan paljon seksi nappaa.

On niitä muitakin tapoja kuin työntää se sinne.

Vierailija
27/29 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän se itse ns. penetraatio on aika tärkee juttu seksiä kaiken muun lisäks. Mun mielipide. Ei se seksi ole mitään joko-tai hommaa.

ap

Vierailija
28/29 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muuta ku ruikutetaan vaan eikä tehdä asioille mitään. Sehän tämä suomalaisten suurin valttikortti on.

Terveisin idiootti ap.

Vierailija
29/29 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä mä mieheltä haluan ihan kunnon kullia pilluun. Harmittaisi jos ei voisi harrastaa muuta kuin anaalia löysän vitun ja pienin munan vuoksi. Olkaa tekopyhiä, mutta totuus on että hyvä seksi on suhteen liima.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi