Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskomatonta.... Mulle tuli ennen joulua töissä noin 35v mies sanomaan, että

Vierailija
26.12.2012 |

"näytit eilen törkeen kauniilta"

:D Olen naimisissa, ikää 30v mutta silti loksahti suu auki, että minäkö... EI sanonut sitä mitenkään törkeästi, vaan epäsuomalaisen kohteliaasti! Uskomatonta... Ihana mies! Pelasti niin jouluni

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain suomalainen mies voi sanoa kohteliaisuuden noin "rumasti".

Kiva jos sä tykkäsit.

Vierailija
2/8 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mikä oli rumaa tässä erittäin kauniiksi kehumisessa? Tuo tehosana törkeän kaunis, vai? ;)

Happamia, sanoi kettu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko panostanut edellisenä päivänä kivoihin vaatteisiin ja meikkiin?

Oli varmaan kyllä kiva kuulla tuommoinen kohteliaisuus! :)

Vierailija
4/8 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuollainen lause merkitsisi todella, todella paljon. Ilahduttaisi joulun ajan lisäksi varmaan vuosiksi eteenpäin.. (kukaan ei ole koskaan lausunut yhtään kohteliaisuutta, ei selvinpäin eikä edes kännissä, ei tutut eikä tuntemattomat)

Vierailija
5/8 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo olin "eilen" pukeutunut siististä, mutta klassisesti.

5, minäkin olin oikeasti monttu niin auki! Ihka ensimmäinen kerta, kun joku fiksu, ja mukavantuntuinen mies kävelee ihan tätä varten luokseni ja btw toteaa, että olit IHAN TÖRKEÄN KAUNIS...

Mua punastutti ja tuntui niin hyvältä... Sekoilin ja höpöttelin vastaukseksi jotain sekoja... Hmmmm

Vierailija
6/8 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"näytit eilen törkeen kauniilta"

:D Olen naimisissa, ikää 30v mutta silti loksahti suu auki, että minäkö... EI sanonut sitä mitenkään törkeästi, vaan epäsuomalaisen kohteliaasti! Uskomatonta... Ihana mies! Pelasti niin jouluni

Tosin itsellä ei usein ole rohkeutta sanoa sitä. Aina silloin tällöin (harvoin tosin), tekee mieli sanoa, mutta mitäpä se emäntä silloin sanoisi.

Saattaisi suuttua, vaikka sillä ei olisi mitään merkitystä. Vaimoani kuitenkin rakastan.

Mies

Vierailija
7/8 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva kommentti :). Ilahtuisin!

Vierailija
8/8 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin kun joku edellinen tuolla etta suomalaisen miehen suusta kuulee tollasen kohteliaisuuden...torkean kaunis... ei sinallaan tosi ilahduttavaa ap:lle mutta vois kai sen nyt kauniimminkin sanoa suomimiehet !!! vaikka etta "naytitpa eilen muuten tosi kauniilta" olis kuulostanu paljon paremmalta...vink vink suomimiehet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi