Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi kuvottavaksi.

Vierailija
26.12.2012 |

Olemme olleet yhdessä jo reilut 4 vuotta ja ongelmia meillä on ollut noin vuoden erityisesti seksin saralla. Meillä on pitkiä taukoja, jolloin ei ole harrastettu seksiä. Tänään riidellessä kysyin, että olenko tosiaan niin kuvottava, että minun kanssani ei voi harrastaa seksiä. Mies ei sanonut mitään pitkään aikaan, johon totesin vain, että sainpa vihdoinkin tietää totuuden. Johon mies ei edelleenkään sanonut mitään. Lähdin tilanteesta pois ja mies ei sitten sanonut moneen tuntiin mitään ennen kuin lähdin koko talosta.

Mitä tehdä? Ilmeisesti mies kokee minut vastenmieliseksi ja ei sen vuoksi halua harrastaa seksiä. Vieläkö minun pitäisi yrittää vai antaa vain olla ja erota?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehesi sanonut sinua kuvottavaksi, sinä itse teet tilanteesta vaikean!

Vierailija
2/15 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän tuo mies kieltänytkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä sillä on joku ongelma, eikä osaa kertoa sulle ? tai sitten ei koe sinua viehttäväksi, josta sulla on kyllä oikeuskin loukkaantua. Oletko jotenkin ulkoisesti muuttunut viime vuosien aikana ?

Vierailija
4/15 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse rakensit "ansan", johon mies ei halunnut vastata ja pakeni. Ehkä hän oli tunnekuohuissa eikä halunnut siksi vastata mukavasti.

Vierailija
5/15 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ansa on suorassa kysymyksessä? Ja vaikka hän olisikin ollut tunnekuohussa jättäessään kommentoimatta mitään, miksei mies sanonut mitään moneen tuntiin? Oli vain hiljaa?

Miksi mies ei kieltänyt sitä minun kuvottavuuttani ellei se ole totta hänen mielestään?

Olen kyllä lihonut muutamia kiloja suhteemme aikana, mutta ei mies ole niistä koskaan mitään sanonut. Kehunut vain kurveja yms.

Vierailija
6/15 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään riidellessä kysyin, että olenko tosiaan niin kuvottava, että minun kanssani ei voi harrastaa seksiä.

Onko tossa kirjoitusvirhe, koska otsikossa lukee että MIES sanoi kuvottavaksi. Tekstissä lukee, että itse sanoit itseäsi kuvottavaksi...

Vierailija
7/15 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa hillitä itsensä. Tuollainen kuvottavuustenttaus on lapsellista ja miehesi oli aivan oikeassa ettei lähtenyt vänkäämiseesi mukaan. Silloin on paras olla hiljaa kun toinen ei pysty puhumaan asiallisesti.

Suosittelen että jätät miehesi vähäksi aikaa rauhaan ja sitten pyydät että keskustelisitte asioista rauhassa, hermostumatta. Pystytkö siihen?

Vierailija
8/15 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet yhdessä jo reilut 4 vuotta ja ongelmia meillä on ollut noin vuoden erityisesti seksin saralla. Meillä on pitkiä taukoja, jolloin ei ole harrastettu seksiä. Tänään riidellessä kysyin, että olenko tosiaan niin kuvottava, että minun kanssani ei voi harrastaa seksiä. Mies ei sanonut mitään pitkään aikaan, johon totesin vain, että sainpa vihdoinkin tietää totuuden. Johon mies ei edelleenkään sanonut mitään. Lähdin tilanteesta pois ja mies ei sitten sanonut moneen tuntiin mitään ennen kuin lähdin koko talosta.

Mitä tehdä? Ilmeisesti mies kokee minut vastenmieliseksi ja ei sen vuoksi halua harrastaa seksiä. Vieläkö minun pitäisi yrittää vai antaa vain olla ja erota?

Vierailija
9/15 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähteekö mies mukaan, jos oikeasti viettelet hänet?

Vierailija
10/15 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puoliso alkaa epäillä olevansa toisen silmissä kuvottava, tämän huolen voi ihan helposti hälventää aivan asiallisesti. Tahallinen pitkä hiljaisuus tuollaisessa tilanteessa on tarkoituksellista julmuutta. Minulle on tullut tutuksi tuollainen henkisesti väkivaltaisen ihmisen riitelytapa; onneksi oma mieheni osaa käsitellä asioita tasapainoisemmin.

Osaa hillitä itsensä. Tuollainen kuvottavuustenttaus on lapsellista ja miehesi oli aivan oikeassa ettei lähtenyt vänkäämiseesi mukaan. Silloin on paras olla hiljaa kun toinen ei pysty puhumaan asiallisesti.

Suosittelen että jätät miehesi vähäksi aikaa rauhaan ja sitten pyydät että keskustelisitte asioista rauhassa, hermostumatta. Pystytkö siihen?

Vierailija
11/15 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puoliso alkaa epäillä olevansa toisen silmissä kuvottava, tämän huolen voi ihan helposti hälventää aivan asiallisesti. Tahallinen pitkä hiljaisuus tuollaisessa tilanteessa on tarkoituksellista julmuutta. Minulle on tullut tutuksi tuollainen henkisesti väkivaltaisen ihmisen riitelytapa; onneksi oma mieheni osaa käsitellä asioita tasapainoisemmin.

Rankaistaan sillä, että jätetään tekemättä se, mikä tuossa tilanteessa kuuluisi tehdä. Ihmettelen, miten paljon tällä tuollainen piilosadismi saa täällä kannatusta osakseen. Minulle ei olisi vaiva eikä mikään sanoa tuossa tilanteessa, että tietenkään ei ole kyse siitä, että vaimo on kuvottava. Ellen sittne tieten tahtoen haluaisi hänen ymmärtävän niin mutta siten, ettei minun tarvitsisi sitä itse sanoa ääneen ja saada haukkuja osakseni...

perverssiä valtapeliä. EI lupaa hyvää suhteen jatkumiselle.

Vierailija
12/15 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai kuvattavaksi

Vierailija
13/15 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut ongelmia jo siis pitemmän aikaan. Ei ole mikään yhden viikon ongelma vaan jo reilun vuoden tai kaksi kestänyt pitkäaikainen tilanne.

Olen yrittänyt puhua, olla puhumatta, vietellä, olla viettelemättä, mutta mikään ei tunnua tehoavan. Vietteleyrityksiin vastaus on useimmiten ei nyt, ja puhuessa yleisin vastaus on yritetään nyt tosissaan vielä kerran. Mutta tämä yrittämäminen jää puheeksi. Mies ei koskaan puhu ongelmasta, vaan tilanne kärjistyy aina siihen, kun minä otan asian esiille. Olen jo täysin neuvoton tässä tilanteessa.

-ap

Vierailija
14/15 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eroa ja etsi toinen mies

Joko mies on aseksuaali tai sillä on toinen.

Miehet on yleensä seksin perään joten sulla ei tule olemaan ongelmia.

Vierailija
15/15 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoa tuossa tilanteessa, että tietenkään ei ole kyse siitä, että vaimo on kuvottava. Ellen sittne tieten tahtoen haluaisi hänen ymmärtävän niin mutta siten, ettei minun tarvitsisi sitä itse sanoa ääneen ja saada haukkuja osakseni...

perverssiä valtapeliä. EI lupaa hyvää suhteen jatkumiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän