Ken tunnustaa vievänsä lapset huomenna hoitoon ja lomailevansa itse?
Kommentit (25)
ja lopettaa sen 7.1. Koululaisisilla on meistä riippumattomista syistä lyhyempi loma.
Tämä on tehty työvuorojärjestelmin joihin kuuluu se, että olen ollut koko joulun ajan töissä.
Eskari käy muutenkin 1-3 päivänä viikossa päiväkodissa, ihan arkisinkin. Ja tästä päiväkoti on katsonut asiakseen meitä huomauttaa kun pitäisi olla viitenä päivänä vähintään sen eskariajan....
Ei kyllä vietäis muutenkaan, kun on uusia leluja leikittävänä ja herkkuja syötävänä. Ennen aattoa olisin mieluusti vienyt puoleksi päiväksi, jos vaan oma lomani olisi alkanut ennen kuin päiväkoti suljettiin, valmistelusta olisi selvinnyt paljon vähemmällä stressillä.
Ei ole tuttuja hoitajia, joten kyllä se oma päiväkoti satunnaisen mll hoitajan voittaa kerran vuodessa jos luokseen tulee. Tosin meidän päiväkoti on kiinni niin usein, että aika järjestely lomapäivien kanssa, ettei jouduta varahoitoon viemään. Aika harvalla on töistä syys-, joulu- ja hiihtoloma.
Onneksi mies on lomalla, saavat lapsetkin lomailla.
En voisi kuvitella vapaapäivänä raahautuvani aamusta viemään lapsia hoitoon. Lojumme mielummin pyjamissa pitkään.
Mutta ennen joulua vein perjantaina eskarilaisen, vaikka olinkin jo itse lomalla. Niillä oli jotain erityistä ohjelmaa ja lapsi kovasti toivoi saavansa osallistua.
Nyt ollaan eskarin ja koululaisten kanssa lomalla siihen saakka, kun koulu ja eskari alkaa. Mummille ajattelin yhdeksi yöksi viedä, kun pitää koittaa vähän edistää opintojakin tässä loman aikana.
Lapset haluavat mummolaan ja äitini ja isäni lupasivat heille joululahjaksi kahden yön yökyläilyn.