6996219 Etuovi: huh kun on tavaraa ja puuta niin, että silmiin sattuu
harvoin kiinnitän sisustukseen huomiota, mutta nyt tökkäs silmään hieman
Kommentit (27)
etsimään tuolla nrolla asuntoa, mutta onko ne sivut jotenkin muuttuneet, kun en löytänyt kohtaa, josta voi numerosarjalla etsiä??? Tulin uteliaaksi... Meillä on kans niin paljon tavaraa, että hävettäisi varmaan, jos asuntoa myymässä oltais...
kiitos, joku jo ehtikin linkittää...
Meillähän onkin aika vähän tavaraa tuohon verrattuna!!!
Terveisin: edellinen
ettei parisänkyä
huone jossa voisi pariskunnan kuvitella nukkuvan on sängyt erillään
http://img.cromet.fi/itemimages/realty/original/209.12444/141_1907983_i…
ja miellyttävä sisustus, rahalla laitettu
ei taida olla av-mamman koti
paljonkohan maksaisi sisustuksineen
huomasitteko ei televisiota eikä tietokonetta näkyvillä - onkohan ollenkaan
kaikki krääsä pois, hirsiseinät voisi maalata vaaleammiksi ja sopivat huonekalut, niin oisi hieno.
Ei mikään sisustuslehtien uusvanhaa "antiikkia" tulvillaan oleva wt-luksuskoti.
Meillä on mökillä kaikki pinnat puuta :)
Ehkä edellisillä omistajilla on ollut moderni luukku Helsingin keskustassa ja viikonlopputalo maalla?
Hinta on kyllä liian kova kesämökille, mutta muuten tykkäisin.
ei ristiriitaisuuksia vaan selkeä maku ja tyyli toistuu kaikkialla.
Hyvin vahvoja ihmisiä lienee tuon kodin asujat ja oman tiensä kulkijoita. Rahaakaan ei puuttune.
Kiinnostaisi tietää miksi haluavat myydä talonsa joka on täydellinen jokaista yksityiskohtaa myöten.
Viihtyisin tuolla ennemmin kuin kliinisessä pelkistetyssä valkoisessa kodissa.
Olen ihastellut noita kuvia ja tutkiskellut yksityiskohtia.
Kiitos sille joka laittoi linkin kohteeseen!
nimenomaan tuollainen rnsas sisustus sopii. Joku ehdotti tavaran karsimista, mutta silloin se puu kyllä tulisi läpi aivan liikaa.
vaikkei omaan makuunin olekaan, tuossa on persoonaa ja omaa tyyliä. Toisin kuin 90%:lla "sisustajista", jotka maalaa kokovalkoisesta kämpästään yhden seinän harmaaksi, laittaa harmaan sohvan ja sille kaksi marimekon kankaasta tehtyä tyynyä. Kokonaisuus kruunataan seinähyllyllä, jossa on muutama erivärinen mariskooli (hyi helvetti).
jos seinät maalattaisiin, just tuollaisena hyvä.
Tuon olisi voinut näyttää vaikka siinä Tila-ohjelman Persoonallinen koti-osiossa. Ihanan kodikas, vaikkei olekaan sitä mitä tämän ajan trenditietoinen sisustaja tekee. Mökkimäisestä ulkomuodosta ei voisi ikinä arvata mitä tuolta löytyy vaikka esineet ulkona antoivatkin vähän vinkkiä. Toivottavasti joku ostaa tuon irtaimistoineen ja jatkaa perinnettä. Jos pitäisi arvata niin voisi olla vanhan tavaran myymälän omistajan koti.
Itse olen liian laiska pyyhkimään pölyjä joten olen luopunut liiasta tavarasta mutta tykkään silti.
minusta tosin maalaisin katon ja lattiat vaaleiksi. Liikaa puunväriä nyt. Liikaa sisustusesineitä, varsinkin ulkona olevat puutarhakoristeet - en tykänny. Ihanat portaat ylös, ei liian jyrkät.
Joku keräilijä, mutta ahdistaa tuollainen ympäristö, mulla on itselläkin ihan liikaa tavaraa, mutta inhoan tuollaisia isoja "saunoja". Ne tavarat vei kyllä huomion huoneista, olis kuvauksen ajaksi siirtäny enimmät pois näkyviltä.