Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä sinusta on ärsyttävää käytöstä lapsesi ystäviltä?

Vierailija
26.12.2012 |

Tai millaiset piirteet näissä kavereissa ärsyttävät?

Monet avautuvat lastensa kavereiden olevan ärsyttäviä.

Mikä heissä niin kovasti ärsyttää?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieras tullut meille leikkimään lapseni kanssa, mutta roikkuukin keittiössä/olohuoneessa eli siellä missä minäkin kyselemässä ja juttelemassa kaikenlaista MINULLE. Lapseni leikkii huoneessaan, pyytää vierasta mukaan, minäkin kehotan menemään leikkimään, mutta kohta vieras taas siinä minun helmoissani.

Lapsi on selvästi aikuisen seuraa vailla, koska kotona aikuinen ei hänen kanssaan välitä keskustella ja ole kiinnostunut hänen asioistaan. Ajattele, että voit tarjota lapselle hyviä kokemuksia ja nostaa hänen itsetuntoaan olemalla kiinnostunut hänestä.

Vierailija
22/26 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieras tullut meille leikkimään lapseni kanssa, mutta roikkuukin keittiössä/olohuoneessa eli siellä missä minäkin kyselemässä ja juttelemassa kaikenlaista MINULLE. Lapseni leikkii huoneessaan, pyytää vierasta mukaan, minäkin kehotan menemään leikkimään, mutta kohta vieras taas siinä minun helmoissani.

Lapsi on selvästi aikuisen seuraa vailla, koska kotona aikuinen ei hänen kanssaan välitä keskustella ja ole kiinnostunut hänen asioistaan. Ajattele, että voit tarjota lapselle hyviä kokemuksia ja nostaa hänen itsetuntoaan olemalla kiinnostunut hänestä.

hänestä ei kukaan välitä. Kaveri haluaa jutella äidin kanssa ja äiti asettaa kaverin etusijalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta käytännössä huono käytös lapsessa: lapsen äiti siis vieressä, kun lapsi lällättelee omalle lapselleni ja supattaa lapselleni "vaaditaan, että pääsen teille kylään" ym. juttuja ja kun ei saadakaan mitä halutaan, taas sanomassa lapselleni: "sano, että sit säkään et sitä ja tätä..."

Kun kyseinen lapsi on meillä leikkimässä, saan hänet kyllä "kuriin", kun kerron, että meillä tällaiset säännöt, mutta ongelmana on nimenomaan lapsen äiti, joka ei puutu paikalla ollessaan huonoon käytökseen. On tyypillinen curling-vanhempi, joka ei halua aiheuttaa lapselle "pahaa mieltä" komentamalla.

Vierailija
24/26 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

komennan lapsia, ja vieras lapsi tokaisee ettei hänen tarvitse totella. huono käytös yleisesti.

meillä ei kyllä enää käy näitä huonosti käyttäytyviä lapsia. ilmeisesti mulla on sen verran tiukka kuri että leikkivät mielummin muualla.

Vierailija
25/26 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskota, kun kielletään, ei uskota, kun sanotaan, että nyt kotiin. Ja se, ettei ole kotiintuloaikoja tai sitten ne on liian myöhään.

Kuka laittaa lapsensa kylään klo 9 aamulla? Ja kotiintulo klo 17 illalla? Ilman sopimista etukäteen, ilman, että lapsi on syönyt? Ja jos mä olen päästänyt meille, että ok, jonkin aikaa saatte leikkiä, niin eivät meinaa uskoa, kun mä sanon klo 13, että nyt riittää ja kotiin. Inttävät vaan vastaan, että vasta viideltä pitää mennä kotiin. Joo. Meillä on omakin elämä ja omat menot.

Ja kuka päästää lapsensa naapuriin, kun nämä ovat juuri ajaneet pihaan reissusta? Vanhemmat siis tietävät, että ollaan oltu pidempään matkalla. Ihan perseestä joidenkin ihmisten käytös!

Vierailija
26/26 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojan kaverit on 8v. ja tonikäiset osaa jo käyttäytyä. Pienten lasten ongelmia noi mainitsemanne asiat.