Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin kutsua vieraita yksiööni, mutta pöytätilaa on vain 3:lle - mikä neuvoksi?

Vierailija
25.12.2012 |

Tulijoita olisi yleensä 5-6 kerrallaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä vaihtoehtoja tässä on?

a) hanki isompi pöytä

b) kutsu vain 2 ihmistä kerrallan (olettaen että itse olet se kolmas)

c) pidä epämuodolliset kutsut ja istukaa tyynyillä lattialla

Vierailija
2/8 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli älä yiritä pitää istuvia illallisia, vaan kaikki hakee sormiruokaa lautaselle ja syö missä kukakin.

Erilaisista tilbehöörikauposita saa sellaisia lasinpidikkeitä, millä viinilasin saa kiinni lautasenreunaan, jotta toisella kädellä voi pidellä sekä lautasta että lasia yhtä aikaa ja toisella sit syödä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että olet järjestämässä verkostomarkkinointikutsuja. Toivottavasti et, rahaa niistä ei saa, eivätkä kaverisi jaksa jatkuvasti rampata luonasi ostamassa ylihinnoiteltua roinaa.

Jos sen sijaan olet kutsumassa kavereitasi rentoon illanviettoon, osta Ikeasta pari LACK-apupöytää (á 15 euroa), laita ne lattialle vierekkäin ja hanki riittävä määrä lattiatyynyjä. Nuorille, max. parikymppisille ihmisille ihan ok ja kivaa vaihtelua. Näin olen joskus opiskeluaikoinani saanut katettua synttäritarjoilut jopa kuudelle.

Vierailija
4/8 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nauttikaa lattialla.

Vierailija
5/8 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa kolmioon vieraiden kutsuminen on hiukan niin ja näin. Tulee liian intiimiä ja kaikkia alkaa ahistaa.Tai sitten sinulla on ikää noin 20 v ja kaverisikin ovat melkein lapsia.

Vierailija
6/8 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarjottavat ja laitat kaikki tuolit olo-/makuuhuoneen puolelle jossa toivottavasti on sohva ja/tai sänky. Vieraat hakevat tarjottavat keittiöstä ja nauttivat ne olo-/makuuhuoneen puolella.

Hyvin toimii! Itse olen pitänyt isommallekkin porukalle juhlat yksiössä :)Ja hyvin sujui ja kaikilla oli hauskaa!

Vierailija
7/8 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten roudataan joku parveketuoli lisäksi. No problem.

Vierailija
8/8 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pussilakanan tms, jonka päällä voi istua