Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 21 vuotiasta mielestäsi kutsua vielä nuoreksi tyttöseksi?

Vierailija
25.12.2012 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos on erityisen epäkypsä, voi kyllä olla ihan tytönläpykkä. Lapsellinen pissis.

Vierailija
2/17 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori tyttönen on mun mielestä 15-18 -vuotias.

Vierailija
4/17 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu kuka kutsuu.

Minua kutsutaan usein töissä nuoreksi, lapseksi, tytöksi. Olen 31 v.

Koska puhuttelijat ovat itse 85-100-vuotiaita, en tykkää kyttyrää :D

Vierailija
5/17 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia alle 25 nyt ainakin. Ja sen jälkeen riippuu vähän tapauksesta.

Mua kutsutaan usein tyttöseksi yhä, vaikka olen yli 30. Ja nykyään se ei enää haittaa, tää on toki alasta riippuvaista, mutta mun alalla ei.. :)

Vierailija
6/17 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olenkin keski-ikäinen haahka itse. Sitten uudelleen 80+ voi kutsua tyttösiksi.

Vierailija
7/17 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaapa kun kirjoitan tähän, miltä se kirjoitettuna kanssa näyttää:

21-vuotias tyttö

Eikö olekkin ihan höperön näköinen?

21-vuotias nainen

Asiallisen näköinen vai mitä?

18-19vuotiaat menee molempina vielä. :)

Se jos sanot 21-vuotiaasta aikuista tytöksi on sellaista halveksuntaa.

Vierailija
8/17 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä jos sanoo 21-vuotiasta tyttöseksi, se kuulostaa siltä, että kutsuja on itse vanha ja ehkä kateellinen kun ei ole enää niin nuori nainen. :D

Vierailija
9/17 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun vanhin lapsi on 21v. niin mun silmissä on vielä nuori tyttönen vaikka jo omillaan asuukin... Mutta tulee hän olemaan mun nuori tyttönen kun mä olen 85v. ja hän 60...

Vierailija
10/17 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Silloin kun olin itse 21 niin ajattelin, että ei todellakaan voi!

Nyt kun vanhin lapsi on 21v. niin mun silmissä on vielä nuori tyttönen vaikka jo omillaan asuukin... Mutta tulee hän olemaan mun nuori tyttönen kun mä olen 85v. ja hän 60... "

Vierailija
11/17 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päihdeäitejä työssäni ja pian aloin odottaa esikoistamme.

Ei mua kukaan sillon tytötellyt.

Nyt tunnen samanikäisiä, joilla jäänyt teini-ikä päälle, niitä voisi joku tytötelläkin.

Vierailija
12/17 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin koin olevani johonkin 24-vuotiaaksi tyttö, vaikka oli silloin naimisissa, akateemisesti koulutettu, ollut jo koulutusta vastaavissa töissä, ja sain lapsenkin.

Nykyään vanhempana 21-vuotiaat näyttävätkin tytöiltä. Ja minua parikymmentä vuotta vanhempi työkaveri sanoo edelleen tytöksi, ja olen neljäkymmentä. Ei haittaa yhtään, vaikka tietysti itse pidän itseäni naisena. En pidä tytöttelyä halventavana, koska minusta tyttöydessä ei ole mitään halpa-arvoista. Tyttöys on hienoa!

Vierailija
13/17 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sen sanoja on vanhempi ihminen. Itse olen tällä hetkellä 21v, esikoinen on melkein 3v ja kaksoset syntyvät ensi vuonna, olisin kyllä aika loukattu, jos joku muu kuin vanhempi ihminen sanoisi minua tyttöseksi. Omat vanhempani kyllä sanovat, mutta äänestä jo erottaa sen leikkimielisyyden :)

Vierailija
14/17 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni on tytötelty lähinnä alentamistarkoituksessa. "Kuuleppas nuori tyttönen..." Sanoisiko joku 21-vuotiasta miestä nuoreksi poikaseksi?

Vierailija
15/17 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vähän otti pannuun kun 21-vuotiaana olin autoasentajana firmassa, jossa muut työntekijät olivat keski-ikäisiä miehiä.

Ensimmäisenä työpäivänä tuli sitä odotettua "no jaksaako tyttö nyt nostaa sen renkaan" jnejne, tytöttely jatkui koko sielläoloaikani, 26-vuotiaaksi asti. Kuten ylempänä joku sanoikin, todennäköistä on ettei nuoria miehiä olisi pojiteltu.

Sitä saa mitä tilaa, miesvaltaisella alalla on turha lähteä itkemään tuota asiaa.

Vierailija
16/17 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nuorihan 21 v vielä on. Ei se kyllä aikuinenkaan vielä ole muutoin kuin ikänsä puolesta.

Vierailija
17/17 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmältä kyllä kuulostaa lehdessä myös se, kun poliisi pidättää 18-vuotiaan miehen, joka on ajellut humalapäissään. Mies, 18 v. Joopa joo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi