pikkuveli perheineen ei kiittänyt sadan euron
lähettämisestä lahjaksi.
Tilanne: olen ollut vittumaisen pikkuveljeni kanssa huonoissa väleissä aina.
Välillä yritämme normalisoida välejämme. Viimeksi tilanteessa oli lientymistä kun veljen vaimo lähetti pakollisen joulukortin, uuteen asuntoon muuttamisilmoituksen ja ihanan kuvan heidän pienestä pojastaan samassa kuoressa.
Niinpä itse lähetin heille vaivalla tehdyn joulukortin itse tehdyssä kuoressa ja joululahjaksi sata euroa. MIksi noin kolkossa muodossa lahja? Siksi etten voinut tietää, onko nyt tarvetta uuden kodin tavaroille vai lapsen harrastuksille tms. Kuoreen mahtui vain joko lahjakortti tai raha. Ajattelin, että raha on turvallisin ja monipuolisin. Täälläkin on turhat lahjakortit kirottu ja naurettu suohon.
MITÄÄN kiitosta ei perheeltä tullut. Odotin sentään edes tekstiviestiä paskapääveljeltäni. Olkoon rahalahja ja olkoon meillä huonot välit mutta sata euroa on jo iso summa, ainakin tällaiselle huonotuloiselle jolla oli muitakin lahjoja jotka piti hankkia! Mä en ikinä kehtaisi jättää kiittämättä, kiitän jopa selvästi pakkolahjoina ostetuista parittomista tiimarin kahvimukeista ym.
Ei helvetti mitä jurpoja vailla minkään valtakunnan tapoja. SEntään normaali perhe. Olen äimän käkenä. Mutta niinpä sen veljeni kanssa olen aina ollut.
Tämä oli vihoviimeinen kerta kun yritän olla häneen yhteydessä. Jos joskus vielä kuvittelen muuta, tulen lukemaan tänne tämän viestini.
Kommentit (27)
-Tilanne: olen ollut vittumaisen pikkuveljeni kanssa huonoissa väleissä aina.- Odotin sentään edes tekstiviestiä paskapääveljeltäni.
-Olkoon rahalahja ja olkoon meillä huonot välit
-Ei helvetti mitä jurpoja vailla minkään valtakunnan tapoja.
..että jos veljesi on vittumainen, paskapää jurpo vailla mitään tapoja niin miksi sitten haluat kuitenkin antaa hänelle vähistä rahoistasi noinkin ison rahalahjan?
En mä ainakaan henk.koht. lähettele paskapäille jurpoille satasia.
Itse teen nimittäin joskus niin, että vain vilkaisen kuoren sisälle enkä edes vaivaudu ottamaan korttia esille. Näin ollen mahdollinen lahjakortti tai raha saattaisi jäädä huomaamatta.
Joka tapauksessa, jos lahja on annettu nyt, niin vielä ehtii kiittämään. Yleensä joulun jälkeen vasta kiitetään.
..jos veljesi on vittumainen, paskapää jurpo vailla mitään tapoja niin miksi sitten haluat kuitenkin antaa hänelle vähistä rahoistasi noinkin ison rahalahjan?
En mä ainakaan henk.koht. lähettele paskapäille jurpoille satasia.
koska olin niin naiivin idiottimaisen liikuttunut, että mullekin lähetettiin joulukortti ja suloisen pojan kuva.
Kai maailman tappiin saakka luulottelen, että asiat vielä korjaantuvat ja kun mulle annettiin kädenojennus (tai sellaiseksi sitä kuvittelin), ajattelin vastavuoroisesti antaa omani.
Olen dorrrrrka, tiedän, ei tarvitse sitä erikseen kertoa. Mutta opin nyt läksyni. Ja nyt menen vetämään kunnon lasin viiniä. Ja tämä ei tarkoita 12 zenttilitran lirua lasin pohjalla.
veljesi kanssa? Minullakin oli pikkuveljen kanssa pari vuotta tosi nihkeetä, mutta veli "aikuistui" tuossa vähän päälle parikymppisenä ja nyt meillä on hyvät välit.
veljesi kanssa? Minullakin oli pikkuveljen kanssa pari vuotta tosi nihkeetä, mutta veli "aikuistui" tuossa vähän päälle parikymppisenä ja nyt meillä on hyvät välit.
mutta saattaa tosiaan olla että olen aidosti luomakunnan vastenmielisin ja vittumaisin ihmishylkiö. Toinen teoria on, että olemme erittäin onnettomasta perheestä lähtöisin. Isosiskona olen jotenkin helpompi kohde kaikelle sille katkeruudelle ja vihalle, joka oikeastaan kuuluisi vanehmmiksi kelpaamattomille vanhemmilleni. Mutta isää ja etenkin äitiä on vaikea vihata. Sen sijaan isosiskoa helppo. Kuten joku ketjussa sanoi, isosisko on helposti perheen paskakasa, joka kaikkien silmissä on ihme vihattava justiina, muuhun se ei kelpaakaan. Mutta tämä oma tulkintani tilanteesta ei mitenkään poista sitä mahdollisuutta, että olisin oikeasti vain paskan vittumainen ihminen, jota nyt kuuluu vihata. Sitä pikkuveljeni ainakin on tehnyt, ihan lapsesta saakka. PIeni lientyminen oli meilläkin, sitten se viha nousi ylittämättömäksi ja aloin itse kyllästyä sen vastaanottamiseen. Taidanpa hakea toisen lasin viiniä.
Kiitosta ei ole vielä tullut.
Toivottavasti ap saa kiitoksen, minä en enää odota. Kaikilta ei voi odottaa käytöstapoja:(
ovat. Hirveä määrä paketteja sukulaisilta ympäri Suomea. Osa tullut postipaketeissa, joiden sisällä on paketit vain lasten nimillä ilman lähettäjätietoa. Samassa läjässä ne oli muiden lahjojen kanssa ennen kuin ne jaettiin.
Kiitoksia kaikille, jotka lahjan antoi. Yleensä kiitän, kun törmätään, mutta en varta vasten soita tai lähetä tekstiviestiä. Jouluna on aika paljon kiirettä ja lahjojen aukaisemisen jälkeen nukkumaanmenoaika on jo mennyt aika päiviä sitten, jolloin on kiire nukuttamaan.
Jos ei pidä siitä, että toinen ei soita heti paketin aukaistua, sitten ei pidä. Ehkei sellaiselle kannata sitten antaa lahjaa.