Mitä perheenjäsenesi tekevät nyt?
Kommentit (14)
ja mies on moskeijassa käymässä. Joo, meillä ei vietetä joulua ;)
:D
5kk vauva on nukkumassa, taapero pyörii vielä sängyssään valveilla. Vähän väliä on vailla jotain pientä tyyliin" äiti,mua pissittää, mua janottaa yms.." Taitaa olla joulusta ylikierroksilla. Mies röhnöttää sohvalla ja katselee telkkaria. Vatsa täynnä jouluruokia.
5kk vauva on nukkumassa, taapero pyörii vielä sängyssään valveilla. Vähän väliä on vailla jotain pientä tyyliin" äiti,mua pissittää, mua janottaa yms.." Taitaa olla joulusta ylikierroksilla. Mies röhnöttää sohvalla ja katselee telkkaria. Vatsa täynnä jouluruokia.
meillä menee täysin samalla tavalla, paitsi meillä on 4kk vauva :)
ja syö iltapalaks kinkku-riisipiirasta. Mies avas just oman koneensa, samoin ku mä. Odottelen glögiveden kiehumista.. amarettoglögiä tekee nyt mieli :)
mies on töissä vielä tunnin verran, pienemmät lapset leikkii uusilla leluilla, toinen teini testaa pc-peliä ja toinen lukee ja syö suklaata
Olen yksin kotona ja lapset on isällään.
Mies tiskaa keittiössä uunipeltiä.
ltiin ulkoilemassa tunti sitten, syötiin kinkkua+leipää iltapalaksi, pikkukoululaiset leikkii lahjaleluilla, 1-v haki just imurin ja kiertää kämpää sen näköisenä, että pitäis kai siivota vähän ;) Lomarytmi, ehkä klo 23 komennus nukkumaan, aamulla nukuttiin kaikki klo ysiin!
18v lähti poikaystävänsä luo ja 17v ja 9v pelaavat Wii peliä.
kuopus (9v) nukkuu jo täyttä päätä.
Koira haahuilee ees taas, minä istun koneella ja otin lasillisen punaviinia. Kohta suuntaan sohvalle torkkupeiton alle lukemaan.
t. yh, 2 poikaa ja koira :)
Lapset 8v ja 10v nukkumassa, teinit isällään, kolme koiraa nukkumassa;)