Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erottiin miehen kanssa pari pv sitten. Meidän joulu on täysin pilalla! :"(

Vierailija
24.12.2012 |

Mies jätti minut ja lapset pari pv sitten. Oli vanhimman lapsen synttäripäivä sillon. Nyt on joulu ja olin päättänyt antaa lapsille kunnon joulun ja jättää oman pahan oloni taka-alalle. Eilen kuitenkin sairastuin vatsatautiin yötä vasten ja nyt se on jo lapsilla. Olen niin loppu ja voimaton. Harmittaa kun joulu meni pilalle. Kaikki ollaan väsyneitä ja huonovointisia. Lapsilla on raastava ikävä isäänsä.

En ole kertonut erosta kenellekään. Varsinkin äitini surisi niin että joutuisin itse vielä häntäkin lohduttamaan. En halua selitellä syitä eroon kenellekään, kun itsekään en niitä niin tiedä.

Mulla on niin paha olla ja olen itkenyt taas koko aamun. Mieskin lähetti viestiä että hakee tavaroitaan tänään. Täytyy kai siksi aikaa mennä pois kotoa ettei se nää kuinka muhun sattuu.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

pari päivää poissa, niin ei ehdi siinä vielä raastavaa tulla. senkus kerjäät sääliä vain...

[/quote]

Jos lapset tietää ettei isä enää tule kotiin, niin varmasti on raastava ikävä.

Todella inhottava mies kyllä. Kyllä sä pärjäät, vaikka se ottaa voimille nyt aluks.

Vierailija
22/28 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tosi pahoillani sun puolesta!

*hali*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska mies, sä selviät ja toivut ihan varmasti.Voimia, voimia,voimia!!!!

Silloin kuin nainen jättää miehen, niin hän on rohkea, eikä paska?

on paska, jos ilmoitusluonteisesti jättää toisen kaksi päivää ennen joulua ja jättää yksin selviytymään lasten kanssa.

Vierailija
24/28 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Ehkä tästä selvitään.

Kyllä selviät kunhan lopetat juomisen ja säälin kerjäämisen ja kasvat VASTUULLISEKSI AIKUISEKSI !

Vierailija
25/28 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies viestitteli koko illan eilen. Ei sillä ollut muuta kuin haistattelua ja haukkumista asianaan. En jaksaisi sen yhteydenottoja enää tänään. Olen vieläkin kipeä.

Miksi mies haukkuu ja haistattelee, mitä tapahtui ennen lähtöään?

Haluaisitko hänet takaisin?

Voimia sinulle!

Vierailija
26/28 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka on täys kusipää, pettäjäsika. sellaista se rakkaus on.

Vierailija
27/28 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies viestitteli koko illan eilen. Ei sillä ollut muuta kuin haistattelua ja haukkumista asianaan. En jaksaisi sen yhteydenottoja enää tänään. Olen vieläkin kipeä.

Miksi mies haukkuu ja haistattelee, mitä tapahtui ennen lähtöään?

Haluaisitko hänet takaisin?

Voimia sinulle!

Ihan normaalia perheen keskeistä elämää. Miehellä todettu kauan kestänyt masennus. Ehkä haluaisin takaisin, mutta eniten toivon että mies joskus paranee. En tiedä kyllä miten kun näk lääkitys ei tehoa...

Ja sulle yhdelle. Mä en juo juuri koskaan. ehkä 5krt viodessa.

Vierailija
28/28 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

minut mies jätti nyt uudenvuodenaattona turhanpäiväisen riidan vuoksi, viime yönä :( ei ole viestiä eikä soittoa kuulunut sen jälkeen