Muita, joiden joulupöydässä ei kinkku komeile?
Kommentit (13)
Kinkkua ei voi sietää kukaan perheestä, kalkkunarulla on paljon parempaa.
sellainen pieni rasia valmiiksi siivutettua. Minä en syö ollenkaan eikä nuo muutkaan siitä niin kauheasti välitä.
Joulu on Jeesuksen syntymäjuhla: millainen natsi syö sikaa juutalaisten kuninkaan synttäreillä?
kinkku on ok, mutta meitä on vaan 3 ja jokainen kinkkua jaksaisimme syödä ehkä palan per naama yhtenä päivänä, eli ei kannat vaivautua sen takia.
pääosassa kala. muuta lihaa kaipaavat saavat laittaa leikkelettä leivälle
Joulu on Jeesuksen syntymäjuhla: millainen natsi syö sikaa juutalaisten kuninkaan synttäreillä?
Juutalaiset ei tunnusta Jeesusta Jumalan pojaksi.
Jeesus myös ns. kumosi vanhan testamentin säädökset eli sikaa ei kristinuskossa olevat enää pidä saastaisena.
Jeesus Nasaretilainen juutalaisten kuningas. Eikö ole törkeää syödä sikaa juutalaisen synttäreillä huolimatta siitä onko itse juutalainen vai kristitty?
Juutalaiset ei tunnusta Jeesusta Jumalan pojaksi.
Jeesus myös ns. kumosi vanhan testamentin säädökset eli sikaa ei kristinuskossa olevat enää pidä saastaisena.
Ajattelin tehdä pähkinämureketta huomenna :)
Lihansyöjille on peurapaisti. Runsas kalatarjoilu on. Ja mätiä. Ja salaatteja : sieni, rosolli ja viheravokadojuttu. Nam!
Ja jos juutalaiset ei koskaan ole jeesusta tunnustaneet, on törkeetä näin väittää.
Miksi ihmeesä sekotat juutalaisuuden ja kristinuskon?
Jeesus Nasaretilainen juutalaisten kuningas. Eikö ole törkeää syödä sikaa juutalaisen synttäreillä huolimatta siitä onko itse juutalainen vai kristitty?
Sianlihan syöntikiellolle oli aikanaan selvät järkiperusteet eli trikiinimyrkytyksen vaara. Nykyään sitä riskiä ei ainakaan täällä länsimaissa ole, eli kielto on tarpeeton.
Tosin suomalaiselle auktoriteettiuskovaisellehan kielto on kielto on kielto, oli järkeä tai ei.
kiitos muistutuksesta: pitää vielä laittaa seitan marinoitumaan.
Meillä on kinkun paikalla huomenna seitania ja linssimureketta.