Onko täällä plussalaisia :). Milanna täällä 2+lta, ajattelin tulla tänne kun ei tekemistä ja lomat
Kommentit (29)
Vuoden banni??? Oikeesti??? Onhan tää nyt ihan naurettavaa...
Vuoden banni??? Oikeesti??? Onhan tää nyt ihan naurettavaa...
mutta mulle tehtiin jatkuvasti ja tännekin näkjään se kakka mun niskaan siirtyi
Minäkin tienaan ja meillä on yhteiset rahat eikä vain miehen tai minun. En tiedä miten te elätte mutta meillä kaikki yhteistä.
Osaatko muuta kun haukkua? Taas nähddään minkälaista kuva suomalaiset itsestä antaa
Onks sillä mittää merkitystä millasta kuvaa sää ittestääs annat? Sää itte oot kuvas luonu, jote kanna joskus vastuu sanomisistaas.
Nyt on meillä matkaa Turkkiin ja 11pv lennän Mexicoon ihan yksin olen siellä 3vkoa:)
meinaatko antaa tohtorin testata sun tuheroa?
Sen että teen työt, mulla ihanat lapset, olen onnellinen elämään. Ymmärsin jo ettei suomalaiset kestää jos joku on tytyväinen ja onnellinen ja elää elämää niin kuin itte halua
Eikö se niin menee? Ettei tässä maassa kukaan osaa iloitsea toisesta onnesta ja jos on ongelmia ihmisiä nautti tästä, koska ne vertaile itseä heti että hah mulla menee paremmin...
T. ap
Minäkin tienaan ja meillä on yhteiset rahat eikä vain miehen tai minun. En tiedä miten te elätte mutta meillä kaikki yhteistä.
Osaatko muuta kun haukkua? Taas nähddään minkälaista kuva suomalaiset itsestä antaa