Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä plussalaisia :). Milanna täällä 2+lta, ajattelin tulla tänne kun ei tekemistä ja lomat

Vierailija
23.12.2012 |

:)

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa toki. Mihin sieltä väki hävisi?

Vierailija
2/29 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hävinnyt vaan Milanna sai bannia, kun mainosti omia yrityksiään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko sä Milanna meinaat pilata tämänkin palstan. Pysyisit vaan siellä Plussalla. Mä vaihdoin tänne, kun en jaksanut enää sun suoltamaa schaissea.

Vierailija
4/29 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen että kerroin että teen töitä tai juuri pääsin töistä ja juon teetä ei ole mun mielestä mainostamista. Monet muutkin kertovat sen. Mutta toki mä olen se pahis ja 1 v banni sain

Vierailija
5/29 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sun tarvi lukea mun juttuja, kuitenkin kiinnosta kun avaasit. Mutta kuules nyt, en vitti roikkua täällä päivittän. Siks kun on lomat ja lähen nyt ulkomaaille mys 11pv mulla varattu lippuja Meksikoon

Vierailija
6/29 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko oikeesti 1 v bannia, saithan? Vai oliko vaan kirjoitusvirhe...=(

Vierailija
7/29 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen että kerroin että teen töitä tai juuri pääsin töistä ja juon teetä ei ole mun mielestä mainostamista. Monet muutkin kertovat sen. Mutta toki mä olen se pahis ja 1 v banni sain

Kyllähän sää sielä mainostit minkä vaan kerkesit. Niih oli idioottimaista käytöstä et oksat pois. "Mä avaa 3 virmaa, mulla on töitä..."

Tervemenoa mexicoon. Elä tuu takasi.

Vierailija
8/29 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi niistä tuhannesta virolaisesta joka tekee ilman ammattitaitoa ripsienpidennyksiä yms. eikä maksa veroja mihinkään maahan.

Vierailija
9/29 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka omasta mielestä en tee sitä, kerron vaan ja ainoastaan miten rankka päivää oli, lapset oli apurina. Muta ne linkittää sinne jatkuvasti. Aika sairasta touhua. Sekä tämä että tein viimeinen aloitus että menen rasvaimulle kuulema oli trollaus. Vaikka kävin Smart Lipossa ja kerroin sen myös Facebookissa. Minua haukutaan siellä vaikka minkälaiseks eikä ne saa bannit, mutt minä pahis JUST

Vierailija
10/29 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

VUODEN bannin?? ja muka mistä hyvästä? epäreilua, pitäs olla jotain tosi pahaa tehny :( Ja sinä olet 2+ palstasn suola ja sokeri! :)

Vierailija
11/29 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa saatiinko me tälle palstalle yks vakiosekopää lisää? Ei helvetti sentään..

Vierailija
12/29 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on meillä matkaa Turkkiin ja 11pv lennän Mexicoon ihan yksin olen siellä 3vkoa:) Koska Polankossa myös haluan yhtä bisnestä aloitta + muut syyt. Asun Maskussa, Lemu ei enää ole, se on Masku.

En ole prostituoitu ja maksan veroja mun kaikista firmoista. Prostitoitu en pystyy olla, yks ajatus jo oksettaa. Mutta on täälläkin kivoja ihmisiä KRÖHÖM

Vierailija
13/29 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on meillä matkaa Turkkiin ja 11pv lennän Mexicoon ihan yksin olen siellä 3vkoa:) Koska Polankossa myös haluan yhtä bisnestä aloitta + muut syyt. Asun Maskussa, Lemu ei enää ole, se on Masku.

En ole prostituoitu ja maksan veroja mun kaikista firmoista. Prostitoitu en pystyy olla, yks ajatus jo oksettaa. Mutta on täälläkin kivoja ihmisiä KRÖHÖM

Vierailija
14/29 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt loppu myös sen lehden ostaminen mun puolesta. Koska kaksplus käyttää hyväksi modeja jotka ei saa palkka ja modet tekee kaikki mitä haluavat ja banna ihmisiä jotka ei tee mitään. Ihme että mun Smart Lipo oli trollaus ja se että kerron rankoista päivistä kun pyöritän monta yritystä. On se kuulema mainostamista. Todella outoa. Kyllä mulla rahaa löytyy mainosta sen muuallakin kun plussalla ja mainostankin rahalla 2ssa paikassa, ei enmpää, koska tilauksia muutenkin tulee päivittäin ja en kerkee jos näitä tulee vielä lisää

Vierailija
15/29 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siks kun tarkoitus rakenna tänneyks Helsingin lähelle ja ostaa Italiasta joku vanha kartano

Vierailija
16/29 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan keskenänne siellä humputtelette?

Vierailija
17/29 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohtori Tuhero odotteleee jo... ;-)

Vierailija
18/29 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattui aika pahasti, inhottava oli. Mutta muutaman päivän päästä pitää jo olla kaikki ok

Vierailija
19/29 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on mulla siellä paljon kavereita ja on ikävä heitä. Välillä kiva asua sielläkin. Matka vaan on liian pitkää nyt taas pitää lentää 28t ja takas onneksi vain 17t

Vierailija
20/29 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt loppu myös sen lehden ostaminen mun puolesta. Koska kaksplus käyttää hyväksi modeja jotka ei saa palkka ja modet tekee kaikki mitä haluavat ja banna ihmisiä jotka ei tee mitään. Ihme että mun Smart Lipo oli trollaus ja se että kerron rankoista päivistä kun pyöritän monta yritystä. On se kuulema mainostamista. Todella outoa. Kyllä mulla rahaa löytyy mainosta sen muuallakin kun plussalla ja mainostankin rahalla 2ssa paikassa, ei enmpää, koska tilauksia muutenkin tulee päivittäin ja en kerkee jos näitä tulee vielä lisää

"Mulla on monta yritystä." Onhan se mainostamista, varsinki ku itte oot tuonu ne esille. ja taas: mulla on rahaa. Eiks ne oo sun miehes rahoja :D

Kaiken tievon antaneena sää oot kyl aika typeryys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan