Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti pilaa kaikkien joulutunnelman

Vierailija
23.12.2012 |

Joka asiasta pitää huutaa ja kiukutella, vaikka ei olisi mitään aihettakaan.

Rauhaisaa joulua!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen enemmän kuin tarpeeksi. Kaikki leipomisetkin tein yksin. Hän vain kiukuttelee ja huutaa vieressä, kun mikään ei miellytä. Ja tämän päivän ruokakin oli hänelle väärin valmistettu ja paskaa, jota ei voi syödä. ap

Vierailija
2/9 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet itse hänen luona, lähde kotiin. Mitä tuota kuuntelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta koti on yli tuhannen kilsan päässä.

Vierailija
4/9 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja anna mamma pelastusarmeijan joulupatakeräykseen. Iloista antajaa jumala rakastaa!

Vierailija
5/9 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri äidin takia. Väsyneenä paistoi kinkkua ennen aattoa, ja aattoaamuna siivosi kuin raivopäinen. Sitten olikin väsynyt ja pahalla tuulella ja kiukutteli koko joulun,

Itse otan joulun rennosti ja nautin. Kaiken ehdin tehdä mitä tarvitseekin, ja lapsilleni olen hyväntuulinen, rakastava äiti. Toivon, että heille jää ihanat muistot lapsuuden joulusta!

Vierailija
6/9 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja otan rauhallisesti, en stressaa ja huuda kaikille koko ajan. Valmistelut on tehty hyvissä ajoin, että ehdin huomenna viettämään aikaa lasteni kanssa, eikä tarvi koko ajan touhuta. :)

Rauhallista joulua kaikille teillekin!

Vierailija
7/9 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti tekee joulusta itsesäälillään aika tuskaisen. Joo on ollut vaikeaa, mutta kelläpä joskus ei. Asenne mättää ja ei osaa vaan unohtaa päiväksi asiaa, jolle vaan nyt ei voi mitään, mutta johon kukaan ei kuitenkaan kuole.

Vierailija
8/9 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä on, että äitini ei pitäisi olla stressaantunut, kun ei ole juurikaan mitään joulun eteen (vielä ainakaan) tehnyt. ap

Vierailija
9/9 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on yksinäinen ja aina juhlapyhät meillä.

(asun lapsista lähimpänä)

Omat lapset on jo sen verran isoja, että valitsevat missä pyhänsä viettävät. Valitettavasti mummin läsnäolo karkotaa lapset:(

Rauhaisaa joulua myös teille kaikille!