Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaako joku oikeasti joululahjoja jo aamulla, kun lapset eivät jaksa odottaa?

Vierailija
23.12.2012 |

Laiskoja kasvattajia...

Kommentit (99)

Vierailija
1/99 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

annetaan vikana joulukalenteriyllätyksenä joku isompi, esim. lautapeli joka antaa päiväksi tekemistä.

Vierailija
2/99 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

annetaan vikana joulukalenteriyllätyksenä joku isompi, esim. lautapeli joka antaa päiväksi tekemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/99 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia tietenkin jännittää, helpommin se päivä menee, jos saavat jonkun kivan jutun ajankuluksi. Me saatiin aina lapsena aamulahja ja jaksettiin olla joulupöydässä sen voimalla.

Kukaan meistä sisaruksista ei narkkaa, ryyppää tai ole muutenkaan yhteiskuntakelvoton, vaan meistä tuli ihan kunnollisia aikuisia. Mutta tokihan AV-mamma kiillottaa tässäkin asiassa kruunuaan.

Vierailija
4/99 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annan oman lahjani lapselle, kuten mieskin. Lapsi antaa minun kanssani isälleen lahjan ja isänsä kanssa minulle lahjan. Loput lahjat tuo joulupukki, sukulaisten luona iltapäivästä. ;)

Mielestäni ihan hyvä systeemi eikä ainakaan curlausta. Olemme käyneet lapsen kanssa ostoksilla molemmat vanhemmat ja niinpä ne lahjat meille vanhemmille ovat paitsi mieluisia, mutta myös lapsenkin valitsemia.

Vierailija
5/99 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on huomenna aamulla jo kolmas joulu että lahjat tulleet kuusen alle yöllä.

Ja kolmas joulu kun aattona iltapäivällä lähdetään matkalle. :)

Vierailija
6/99 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tontut" tuo yhden paketin / lapsi yöllä. Ihan sen takia kun kuusi on tuotu ja koristeltu. Tontut siis siitä ajattelevat että on jo joulu :)

Ja se riemu siitä yhdestä paketista on paljon suurempi kuin niistä kymmenestä sitten illalla.

Ja oikeasti, mitä väliä sillä on? Joulu on lasten juhla, ilon juhla, antamisen iloa. Miksei sitä voisi jakaa koko päivälle? Mikä siitä kertarysäyksestä tekee hienomman ja arvokkaamman?

Meille joulu on pidempi ajanjakso kuin pari tuntia aattoiltana.

Vierailija
7/99 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei lapset odota lahjoja, koska joulussa nyt sattuu olemaan muutakin kuin VAIN lahjat. Meillä lapset odottaa enemmän, että päästään lähtemään mummollaan, mennään saunaan ja vain ollaan yhdessä koko poppoo. Joululahjat on lastenkin mielestä se mitättömin juttu, lahjatoivelistalla on ainoastaan: mummola kyläily :D Nuorin toivoo, että mummi ja vaari muuttaisivat meille asumaan :)

Vierailija
8/99 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen oikean ajan antaa lahjat? Joku laki vai? JOkainen perhe tehkööt kuin parhaakseen näkee. Me just päätettiin et aamulla aamupalan jälkeen alkaa lahjasulkeiset.

Vierailija
9/99 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei lapset odota lahjoja, koska joulussa nyt sattuu olemaan muutakin kuin VAIN lahjat. Meillä lapset odottaa enemmän, että päästään lähtemään mummollaan, mennään saunaan ja vain ollaan yhdessä koko poppoo. Joululahjat on lastenkin mielestä se mitättömin juttu, lahjatoivelistalla on ainoastaan: mummola kyläily :D Nuorin toivoo, että mummi ja vaari muuttaisivat meille asumaan :)

teillä onkin asiat noin, koska olette keskivertoa parempia ihmisiä! Ette voi tavallisilta ihmisiltä odottaa samaa.

Vierailija
10/99 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset 7, 9 ja 11v. Odottaminen kasvattaa.

Vierailija
11/99 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että osa lahjoista annetaan jo aamulla.

Mietin vielä että mitkä lahjat.

Ollaan kotona ihan kolmistaan, ehkä mä oon niitä vanhempien kiduttamia lapsia, joiden vanhemmat söi ja söi ja kaikkien piti istua pöydässä kunnes viimeinenkin oli syönyt.

Vierailija
12/99 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppää katolta alas jos se ahdistaa.

Vierailija
13/99 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun ne oli vihdoin syöny niin piti vielä tiskata ja siivota pöytä yms!!

OMG :D

T:Samat traumat täällä

Vierailija
14/99 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta laiskuuden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. Se oli perinne jo lapsuudenkodissani, että lahjat oli aamulla kuusen alla. Ja sitä perinnettä jatkan.

On sullakin ongelmat...

Vierailija
15/99 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joululahjat on lastenkin mielestä se mitättömin juttu, lahjatoivelistalla on ainoastaan: mummola kyläily :D

Vietetään niin paljon ja laadukasta aikaa yhdessä ettei lapsiparkojen tarvitse toivoa joululahjaksi mummolakyläilyjä. Meillä lasten ainoa joululahjatoive on rauha maailmaan

Vierailija
16/99 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsi saa valita yhden lahjoista aamiaisen jälkeen.

Emme todellakaan ole laiskoja kasvattajia.

Vierailija
17/99 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yhdessä olo, saunassa käynti ja mummolassa kyläily on arkipäivää, eikä vain jouluista laatuaikaa! Lahjoja saa puolestaan vain synttäreinä ja varsinkin jouluna. Miksi muuten niitä lahjoja pitää pimittää iltaan saakka??

Vierailija
18/99 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me annetaan lahjat aamulla ihan vaan siitä syystä että saadaan rauhallinen jouluaatto aikuisille.

Vanhat jouluperinteet eivät ole minun juttuni. Oma isäni kuoli jouluaattona sen jälkeen kun lahjata oli (oikeaoppisesti illalla) jaettu ja avattu. Olin silloin 9-vuotias.

Tämmöisen muiston kanssa en jaksa kovinkaan vakavasti suhtautua siihen kuinka asiat 'kuuluu' tehdä. Sinä lapsuuden jouluna ymmärsin, että jokainen elää yksin omaa elämäänsä, ja omat valinnatkin kannattaa tehdä ihan itse. Elämä tuntuisi aika tyhjältä ja turhalta jos pitäisi muiden asettamissa rajoissa toimia.

Vierailija
19/99 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me annetaan lahjat aamulla ihan vaan siitä syystä että saadaan rauhallinen jouluaatto aikuisille.

Eli olette laiskoja kasvattajia. Minkähänlainen tästä sukupolvesta tulee? :( No jaa, eiköhän siihen vastaus jo tiedetäkin: kaikki mulle heti nyt -sukupolvi.

Vierailija
20/99 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat jouluperinteet eivät ole minun juttuni. Oma isäni kuoli jouluaattona sen jälkeen kun lahjata oli (oikeaoppisesti illalla) jaettu ja avattu. Olin silloin 9-vuotias.

Tämmöisen muiston kanssa en jaksa kovinkaan vakavasti suhtautua siihen kuinka asiat 'kuuluu' tehdä. Sinä lapsuuden jouluna ymmärsin, että jokainen elää yksin omaa elämäänsä, ja omat valinnatkin kannattaa tehdä ihan itse. Elämä tuntuisi aika tyhjältä ja turhalta jos pitäisi muiden asettamissa rajoissa toimia.

Hyvin oivallettu. Ja otan osaa, vaikka siitä on jo niin kauan, mutta ei tuosta varmaan koskaan ihan kokonaan toivu. Hienoa, että sinulla on nyt oma perhe ja olet oppinut juuri noista elämän pahoista kolhuista elämään rennommin kuin monet muut. Hyvää joulua teille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän