Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmiset väittävät, että parisuhdemarkkiniolla ei ole taso taso eroja vaikka niitä on! Saa olla eri mieltä ja antaa palautetta

Vierailija
06.01.2024 |

Aloitetaan siitä, että olen 23-vuotias helsinkiläinen mies pituutta on 198 cm ja paino 82 kg rasvaprosentti on noin 14% luokkaa. Silloin kun olin yläasteella sekä ammattikoulussa, niin kukaan tytöstä ei ikänä osoittanut mitään kiinnostusta minua kohtaan. Vaikka luokallani oli aina tyttöjä enemmän kun poikia, olin kuin ilmaa heille. Olen aina ollut oma itseni, enkä koskaan esittänyt mitään, mitä en ole. Tullut myös toimeen kaikkien kanssa, eli en ole mikään ujo kanssa. Mutta aina kun olen yrittänyt lähestyä jotain tyttöä/nuorta naista, niin vastakset on ollut seuraavat.

- Et ole mun tyyppiä (Kun saavutin pituus kasvun ja laihdutin sekä aloin käymään salilla. Minkä seurauksena sain lihaksia, niin nyt olenkin hänen tyyppiä.)

- En jaksa nyt seurustella, (Vaikka hänen parasystävä kertoi minulle toissapäivänä, että hän haluaisi poikaystävän ja vinkkasi minulle siitä, että kysy ihmeessä ulos häntä.)

- Mulla on jo poikaystävä, (Ei pidä paikkaansa, sillä hän on facebook kaverini ja face-biossa näkyy hänen olevan sinkku. Kysyin myös 2 ystävältä, eivätkä he ole kuulleen hänen poikaystävästä, he sanoivat että edelleen sinkku on, viettää kaikki vapaa aika heidän kanssa.)

Tässä oli vaan muutama syy, koska silloin olin tasoa 5, niin tytöt/naiset ei nähneet minussa mitään ihmeellistä. Olin vain massaa muiden joukossa. Mutta kun aloitin 4 vuotta sitten elämäntapamuutoksen, joka jatkuu edelleen, en ole vielä saavuttanut päämäärää, tavoite taso 8. Nyt kun olen tasoa 7.5, niin naiset joiden ikähaarukka on 16-40 vuotiaat oma-aloitteisesti tulevat tutustumaan sekä haluavat seurustella kanssani.

Olen töissä pääkaupungin seudun prismassa kassalla sekä hyllyttäjänä, eli naisvaltaisella alalla, tällä hetkellä olen sinkku mutta tavoite on päästä parisuhteeseen. Yhden illan juttuja on ollut, enemmän kun tarpeeksi. Myös työkaverit on selvästi kiinnostuneita minusta, koska ovat alkaneet pelaamaan silmäpelejä kanssani. Olen myös kuunnellut heidän juttujaan minusta taukohuoneessaan, jossa ovat selvästi toistaneet, miten pitkä ja komea mies oikein olenkin nyt suorastaan täydellinen pakkaus heille. Mikä on ihan kiva juttu.

Tämän viestin tarkoitus ei ole loukata ketään, eikä ole mitään provo tai joku trolli, vaan avata silmät tiedän silmät että elämässä kaikkea ei voi saada. Elämä on epäreilua ja pitää tehdä töitä menestyäkseen, mutta aina sekään ei riitä. Sillä jotkin asiat on vain mahdottomia saavuttaa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se juurikin on. Tasoja on ja yleensä samat tasot pariutuu keskenään. Elämän myötä nämä voi tosin muuttua ja toinen on eri tasoa kuin toinen. 

Vierailija
2/19 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vouhkaat niin älyttömästi? Anna olla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä luuviulu. Lähes kaksimetrinen ja painoa 82kg xD

Vierailija
4/19 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitusviesti kertoo kaiken olennaisen siitä, miksi olet sinkku.

Vierailija
5/19 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta olen ap:n kanssa samaa mieltä, kun katsoo suomalaisia miehiä, ei pidä unohtaa palstan inceleitä. Jotka luulee ittestään ties mitä

Vierailija
6/19 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli myös ap:n kaltainen teinivuodet :(. Eroa ap:n on että sama meno jatkuu... olen 25-vuotias enkä koskaan ole pitänyt kädestä kiinni tai saanut läheisyyttää naiselta koska olen ruma ja lyhytkin vielä ;(. Kaikki olen neuvot ja tinderit läpiäynyt... mutta mikään ei ole muuttunut. Olen jo hyväksynyt että vietän lopun elämääni yksin töitä tehden ja matkustellen.

Vierailija
7/19 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääl ois 17v jannu joka miettii myös tota samaa, et miks en vaan tyttöystävää. Voisk olla kyse tasosta? Kun jotku kaverit saa niitä kun seiniä sateella

Vierailija
8/19 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No epätoivoisuus ei vaan ole seksikästä. Se että "tarvii jonkun". Pitää haluta juuri se kyseinen nainen eikä ketä tahansa. Ulkomuodolla, pituudella yms. ei loppujenlopuksi ole palhon väliä, mutta luonteella, itsevarmuudella ja asenteella on. Ja vaikka miten oisit "tasokas" et voi saada ketä tahansa, vaan sen joka haluaa sinut. Muuten se ei ois totta.

Vierailija
9/19 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä oli myös ap:n kaltainen teinivuodet :(. Eroa ap:n on että sama meno jatkuu... olen 25-vuotias enkä koskaan ole pitänyt kädestä kiinni tai saanut läheisyyttää naiselta koska olen ruma ja lyhytkin vielä ;(. Kaikki olen neuvot ja tinderit läpiäynyt... mutta mikään ei ole muuttunut. Olen jo hyväksynyt että vietän lopun elämääni yksin töitä tehden ja matkustellen.

Valehtelet että mukamas olet "kaikki neuvot läpikäynyt" jos olisit, niin et olisi yksin vaan parisuhteessa!

Vierailija
10/19 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valehtelet että mukamas olet "kaikki neuvot läpikäynyt", jos olisit, niin et olisi yksin vaan parisuhteessa!

Vierailija
11/19 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No epätoivoisuus ei vaan ole seksikästä. Se että "tarvii jonkun". Pitää haluta juuri se kyseinen nainen eikä ketä tahansa. Ulkomuodolla, pituudella yms. ei loppujenlopuksi ole palhon väliä, mutta luonteella, itsevarmuudella ja asenteella on. Ja vaikka miten oisit "tasokas" et voi saada ketä tahansa, vaan sen joka haluaa sinut. Muuten se ei ois totta.

En ole ap mutta jos tarkastellaan asiaan vaikka seuraavasti on kaksi henkilöä.

1. Henkilö 20-vuotias mies on 165cm ja 65kg ja koko nuoruuden on saanut kuunnella olevansa pieni ja ehkä luokan lyhyin poika luokan muilta pojilta ja tytöiltä. Tai joku saman ikäiset lapset heittää vitsiä, että mun 5-vuotta nuorempi on jo sua reippaasti pidempi, voi kun sä oot pieni, niin miten luulet vaikuttavan kyseisen miehen luonteeseen, itsevarmuuteen ja asenteeseen?

2. Henkilö 20-vuotias mies on 195cm ja 110kg ja koko nuoruuden on saanut kuunnella olevansa se luokan pisin, olevansa miehen mitoissa ja toisi mies painaa yli 100kg, sä oot pidempi kun mun vanhemmat. Tai tytöt sanoo et sä oot pisin mies jonka mä tunnen, kukas on se onnekas tyttö nappaa poikaystäväkseen. Arvaat varmaan miten tulee vaikuttavan kyseisen miehen luonteeseen, itsevarmuuteen ja asenteeseen?

En halua olla ilkeä mutta, tälläinen maailma on missä elämme!

Sillä henkilö 1 mies joutuu kasvattamaan paksun nahan jotta pärjäisi, eikä katkeroituisi tässä maailmassa.

Kun taas henkilö 2 pärjää paljon helpommin, koska itsetunto ja luonne ei ole joutunut koetukselle.

Vierailija
12/19 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunge tasot hanuriisi.

Vierailija
13/19 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siis ihmiset on aina olleet erilaisia

Vierailija
14/19 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samat kokemukset, että olen vain ilmaa naisille. Joo, treffeillä olen kyllä käynyt montakin kertaa, mutta aina sama lopputulos "naiset on sanoneet ollaan vaan kavereita". Niin, kyllä se syö miestä sisältä aika paljon ja laskee itsetuntoa kokoajan, koska en kelpaa tällaisena kun olen. Vähän sama asia, jos menen vaikka työhaastatteluun ja kukaan ei ota minua töihin. Koska ei ole sitä työkokemusta, mutta miten saan sitä työkokemusta jos kukaan ei ota minua töihin mihinkään? Ja vielä tämä oli vain esimerkki, ennen kun joku tulee tänne vinkumaan että opiskele uusi ammatti tai mene työharjoittelemaan 9€ päivärahalla. Niin, minulla on työpaikka en ole koskaan ollut työttömänä.

Vierailija
15/19 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös 22-vuotias mies stadista, joka myös haluaisi löytää seurustelukumppanin ja sitä kautta parisuhteeseen. Mikä on helpommin sanottu kun tehty. Olen jo 4 vuotta yrittänyt löytää kumppania ihan turhaan. Käyttänyt kaikki viikonloppuni ja vapaa-aikani baareissa olemiseen ja sieltä kokeillut josko natsais. Tinder plus kaikki muut on myös kokeiltu eikä mitään tulosta, olen myös av-palstan vinkkejä ja neuvoja kokeillut. Mutta nekään eivät ole tuottaneet tulosta. Itselläni on varmaan pituudesta aika paljon kiinni myös, sillä olen vain 170cm. Sillä suomalaisten miesten keskipituus on 179,6cm. Joten vaikka tulen hyvin toimeen nuorten naisten kanssa ja treffillekin olen päässyt, mutta kukaan naisista ei näe minussa romanttista. Olen ainoastaan kelvannut kaveriksi sekä hakea vain yksinäisyyteensä lohtua ihan kenestä tahansa.

Vierailija
16/19 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös 22-vuotias mies stadista, joka myös haluaisi löytää seurustelukumppanin ja sitä kautta parisuhteeseen. Mikä on helpommin sanottu kun tehty. Olen jo 4 vuotta yrittänyt löytää kumppania ihan turhaan. Käyttänyt kaikki viikonloppuni ja vapaa-aikani baareissa olemiseen ja sieltä kokeillut josko natsais. Tinder plus kaikki muut on myös kokeiltu eikä mitään tulosta, olen myös av-palstan vinkkejä ja neuvoja kokeillut. Mutta nekään eivät ole tuottaneet tulosta. Itselläni on varmaan pituudesta aika paljon kiinni myös, sillä olen vain 170cm. Sillä suomalaisten miesten keskipituus on 179,6cm. Joten vaikka tulen hyvin toimeen nuorten naisten kanssa ja treffillekin olen päässyt, mutta kukaan naisista ei näe minussa romanttista. Olen ainoastaan kelvannut kaveriksi sekä hakea vain yksinäisyyteensä lohtua ihan kenestä tahansa.

Niin, ja naiselle ei kelpaa muut kun pitkät ja komeat. Jos olet lyhyt ja ruma, ihan sama vaikka sanoisit ja tekisit mitä, ei naisia kiinnosta. Naiset käyttää lyhyitä ja ruma miehiä vaan hyväkseen lupailemalla tälle vaikka mitä ja epätoivoinen mies uskoo kaiken mitä nainen sille sanoo. Olon nähnyt itse kun työkaveria vedätti oikein kunnolla eräs nainen monta kuukautta, lupailemalla että tarvitsee aikaa ennen kun edetä suhteessa. No paskanmarjat, nainen vaan seurusteli samaan aikaan myös muittenkin miesten kanssa, kunnes jäi kiinni konsertissa. Olin myös tullun kaverin kanssa sinne konserttiin. Oikein kunnon kielisuudemaa harrasti julkisella paikalla tietenkin reippaasti pidemmän ja komeamman, kun tämä minun kaveri oli. Kaverille oli esittänyt aina kilttiä ja ujoa naapurintyttöä, joka haluaisi edetä rauhassa eikä kiirehtiä suhteessa. Nyt kaveri on hakenut vaimonsa thaimaasta ja asettunut aloilleen.

Vierailija
17/19 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen yrittänyt kysyä yhtä samassa työpaikassa olevaa naista ulos mutta turhaan. Sillä vaikka miellä on hauskaa ollutkin, niin ei mitään toivoa että kyseinen nainen minuun ihastuisi jotenkin. Taitaa olla liian parempi tasoa kun itse olen. Koska muutenhan me oltaisiin jo naimisissa ja meillä olisi lapsia. Kyseinen nainen on hyvä ystäväni ja hän itse tykkää viettää vapaa-aikaansa kanssani, koska olen hänen mielestä lempeä, kaikille ystävällinen urheilullinen, hyvä kuuntelija, muita huomioon ottava, sanavalmis huumorintajuinen ja älykäs. Näin hän on sanonut minulle silloin kun ollaan kahdestaan tai muiden seurassa. Käydään syömässä ulkona, elokuvissa, pelaamassa tennistä ja kaikkea muuta vastaavaa. Hän myös haluaisi lapsia vaikka heti, mutta sopivan kumppanin löytäminen on vaikeata sekä pelkää jäädä lapsettomaksi. Mutta minua hän ei taida nähdä sopivana kumppani ehdokkaana, sillä en taida yltää hänen tasolleen millään. Ei tämä sinänsä minua hirveästi haittaa. Koska saan myös joskus treffipyyntöjä multa naisilta. Tämä kyseinen ystäväni on kyllä varmaan yksi jos ei kaunein ja herttaisin nainen minkä olen koskaan nähnyt.

Vierailija
18/19 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan liian laiha ja neitimäinen jotenkin.

Vierailija
19/19 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo toi viesti tökkää.