Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saada mies käsittämään ettei seksiin voi pakottaa?

Vierailija
23.12.2012 |

Todella ahdistava tilanne,mies pakottaa seksiin kanssaan aina kun hänellä sattuu haluttamaan.Jos kieltäydyn,valvottaa vaikka aamun asti että saa haluamansa,huutaa,nimittelee ja kiroilee keskellä yötä.

Olen yrittänyt selittää ettei painostamalla saa kuin päinvastaista aikaiseksi,kaikki halut häviää,mutta ei ymmärrä,halut täytyy kuulemma olla automaattinen toiminta!

Olen todella väsynyt tähän tilanteeseen,ero pyörii mielessä koko ajan.Mutta mieheni ei suostu siihenkään,tekee kuulemma jotain minulle jos jätän hänet.

Aivan kamala tilanne.Mieheni on sairas alistaja,mutta miten ihmeessä pääsen hänestä eroon,ei ole noin vain lähteä,ei minulla (ja lapsilla) ole paikkaa mihin mennä.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon on tapahtunut,tein miehestäni rikosilmoituksen,jouduin jonkin aikaa asua turvakodissa lasten kanssa,mutta nyt asumme omassa asunnossa.

Mieheni ei tunnu käsittävän tätä asiaa ollenkaan,uhkailee ja soittelee useita kertoja päivässä.Kamalat ajat edessä,mutta ei tarvitse enää pelätä ja suostua alistettavaksi

Ap

Vierailija
42/43 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei... :D Mä kirjoitin ton 43/44, enkä oo ap. Satuin vaan löytämään tän keskustelun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa ja materiaa on turha murehtia tuollaisessa tilanteessa. Kerää tärkeimmät mukaan ja katoa kaikessa hiljaisuudessa. Asiat järjestyy kyllä.