Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen niin lopen kyllästynyt mieheeni.

Vierailija
23.12.2012 |

Aina valittaa jostakin, ei ole mihinkään tyytyväinen. Yritä tässä nyt sit kehittää jotain leppoisaa ja rauhallista jouluntunnelmaa ku yks on naama norsunvitulla koko ajan.

Ei tee kotona yhtään mitään vapaaehtoisesti. Tekee kyllä kun pyytää monta kertaa tai käskee, mutta ei muuten. Esim. kaupassa käynti, ruuan laitto, lasten kanssa oleminen, puhumattakaan mistään isommasta, esim. veisi lasta/lapsia pulkkamäkeen, luistelemaan. Ei maistu. Ja sitten jos tekee, niin valituksella höystettynä.

On ihan avuton lasten kanssa. Ei osaa pitää rajoja "normaalisti". Heti on uhkailemassa tai kiristämässä ja korottaa ääntään.

On aina väsynyt. Ihan sama mikä työvuoro on ja kuinka paljon on nukkunut, silti on aina väsynyt. Olen puhunut että jos hän on masentunut, mutta siihen ei kommentoi juuta eikä jaata. Olen kannustanut harrastamaan jotain liikuntaa, saisi siitä vähän energiaa ja omaa aikaakin, mutta tuossa sohvalla tuo aina vaan on.

Ei puhu, ei juttele. Paitsi jos valittaa. Mutta semmoista normaalia jutustelua meillä on todella vähän, koska jos en itse tee aloitetta, niin hiljaa on. Itse yritän kysellä esim. mites töissä meni, jos mies on jonkun kanssa puhelimessa niin kysyn että mitäs se, mitäs sille kuului jne. semmoista normaalia juttelua. Mies ei _koskaan_ kysy minulta mitään tuommoista. Tuntuu ettei se ole lainkaan kiinnostnut. Mistään.

Muuten on hyvä mies; rehti, käy töissä, ei petä, ei lyö, eikä liikaa juo. Joten ehkäpä turhaan valitan, voisi olla huonomminkin. Mutta silti välillä surettaa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistä mies joulupatakeräykseen! Iloista antajaa jumala rakastaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi