bye bye ruma polakki, bye bye
Kommentit (9)
Ei voi tuomita kun ei itse ole ollut samassa tilanteessa. Ei tuomita seiskan juttujen perusteella, kiitos. Ollaan me kenellä asiat on hyvin niin tyytyväisiä siihen ja toivotaan, että Agnes on onnellinen samoin kuin hänen lapsensa. Välillä lapsen on parempi olla erossa äidistä, rohkea ratkaisu ja järkevä ellei itse pysty ottamaan vastuuta sillä hetkellä.
Ei Agnesin lapsi ole eka eikä viimeinen lapsi jota isovanhemmat hoitavat.
ja kaikki jutut uskot. Varmaan uskot joulupukkiinkin. Tunnetko Agnesin noinkin hyvin kun tiedät että lapsi on avioton ? Ai niin Seiska taas !!!
Ei esiintyjä tai seksin myyjä ole tyhmä vaan miehet jotka maksaa siitä ja tämä typerä maailma, joka korostaa seksiä koko ajan... Agnes on seksiteollisuuden uhri, ihmisoikeuksia rikotaan vallan kamalasti tuolla alalla. Teki oikean ratkaisun kun lähti pois tänne Suomeen. Kaikkia hyvää hänelle :)
Ihanaa että meillä on moraalinvartioita, joilla on varaa tuomita!
Muutaman jutun iltasanomista/iltalehdestä. Ja se riittää vallan mainiosti. Ravintola Puolan ja Saksan rajalla, hmmm... kenties joku tasokas ruokapaikka? Ihan varmasti on ;) Ja lapsi on avioton, jos se syntyy avioliiton ulkopuolella. Ja näin pääsi Agnesille käymään.
Mitäs noi lapset lastenkodeissa on ? Niitähän ei ole kukaan hylännyt ?
HERÄÄ nro10.
Älä sä vaan hylkää aviotonta lastasi. Ai niin sorry, ex ex ex poikaystäväsi sut pani paksuksi ja sehän ei halua enää sua nähdä.
Toivottavasti lastasi ei jouduta ottamaan huostaan alkoholismisi takia.
Et varmaan tiedä tai tunne ketään jolla olisi avioton lapsi. Iltalehti ja Iltasanot ovat siis saanneet sut aivopestyä. Iltasanomissa ja Iltalehdessä kerrotaan varmaan Joulupukistakin, uskothan myös sen ?
Tuu sitten tänne huutamaan, että Joulupukki on valetta.
Olen kateellinen siitä, että en ole ruma kuin hevonen.
Olen kateellinen siitä, että osaan laulaa. Haluaisin olla yhtä huono laulamaan kuin Agnes!
Olen kateellinen siitä, että en ole ikinä päässyt seksiravintolaan töihin!
Olen kateellinen siitä, että en ole pannut ketä sattuu ja saanut avioliiton ulkopuolisia lapsia. Hitto kun pitkin olla vain tuon oman aviomiehen kanssa ja lapsikin syntyi vasta avioliittoon. Harmittaa :(
Ja pahus kun olen kateellinen Agnesin miehestä (josta hän hakee eroa). Minäkin olisin halunnut ruman vanhan ukon miehekseni. Paskar kun ei onnistunut!!!
Ja sekin harmittaa, etten ole voinut hylätä tuota lasta mummolleen, kun mummot ei suostu ottamaan! Ihan itse olen joutunut lapseni hoitamaan. Voi hitto, kyllä harmittaa! En haluaisi kuunnella lapsen iän ikuisia juttuja siitä, miten rakastaa äitiään. Vähän rajaa. Olispa asiat niin kuin Agnesilla! Olisi elämä paljon ihanampaa.
t.14
Ei minua ole mikään aivopessyt. Sinut ilmeisesti on? Vai miksi noin haluaisit puolustaa itsellesi täysin tuntematonta ihmistä, joka
a)ei osaa laulaa
b)ei ole vetävän näköinen
c) omaa epämääräisen taustan
JA JOKA HALUAISI SUOMEN NUORILLE IDOLIKSI?
t.14
Vierailija:
Et varmaan tiedä tai tunne ketään jolla olisi avioton lapsi. Iltalehti ja Iltasanot ovat siis saanneet sut aivopestyä. Iltasanomissa ja Iltalehdessä kerrotaan varmaan Joulupukistakin, uskothan myös sen ?
Tuu sitten tänne huutamaan, että Joulupukki on valetta.
Minkäs se voi jos ukko hakkaa ??? Yhdesssäkö pitäisi elää eikö saa erota ? Jos ukko lupaa parantaan tapansa (kuten niiiin moni muukin hakkaaja suomipoika) niin jos lupaukset rikotaan niin tottakai PITÄÄ lähteä hakemaan eroa. Pitäisikö kunnon suomitytön lailla olla hakkattavana ja silmät mustana liikkua ostarilla. Hei HERÄTKÄÄ pahvit.
Agnes taitaa olla PALJON paremman näköinen kuin monikaan täällä pyörivistä mammoista (jos katsoo av-mamma äännestystä). Agnes ei ole ylipainoinen ja ihanat hymykuopat ja ILOINEN. Toista vähän kuin ukkoonsa vittuuntuneet av-mammat.