Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies poistaa aina sivuhistorian oltuaan koneella,haluaisin tietää miksi?

Vierailija
23.12.2012 |

Onko jotain konstia kiertää tuo sivuhistorian poistaminen?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on niin sairaan utelias vaimo joka ei jätä miehelleen mitään yksityisyyttä. Ei edes netissä saa surffata etteikö vaimon pitäisi tietää millä sivuilla on käyty.

Vierailija
2/14 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisitko kenties hiukan kontrolloida, tirkistellä, rajoittaa? Jospa hän, kuten minä, poistaa sivuhistorian säästääkseen koneen muistia. Se on myös yksi tapa varmistaa, ettei koneen muistiin jää ikäviä pikku ötököitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

poistan sivuhistorian välillä koska meidän koneella käy joskus muitakin ihmisiä.

Yksi syy on se, että säästetään muistia.

Ja yksi syy on se, että saatan suunnitella miehelle jotain yllätystä/lahjaa.

Tai etsin tietoa arkaluonteisista jutuista(esim. peräpukamista)mitkä sinällään on "luonnollisia", mutta en halua että ne pomppaavat esiin jokaiselle koneella kävijälle.

Vierailija
4/14 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtiessään koneelta? Mielestäni se kuuluu hyviin tapoihin, oli kyse sitten aikuisesta tai lapsesta. Vähän sama ku laittas vessan kannen alas käytön jälkeen.

Vierailija
5/14 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan niitä joka käynnin jälkeen poista jossei ole jotain salattavaa. Ja se on fakta.

Vierailija
6/14 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan niitä joka käynnin jälkeen poista jossei ole jotain salattavaa. Ja se on fakta.

Ilman miettimistä tietoturvasyistä. Ei kuulu mun surffailut muille, lapsille tai niiden kavereille.

Vierailija
7/14 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä on, eten halua kenenkään tietävän, missä olen nettaillut ja mitä olen kirjoittanut.

Vierailija
8/14 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ei myöskään voi mitään poistaa... ja sekin on fakta

Vierailija
9/14 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä sen verran nolot jutut, että vaikka mies tietääkin mun täällä käyvän, ei hänen tarvitse sentään nähdä mihin kaikkiin noloihin keskusteluihin osallistun.

Vierailija
10/14 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytti deittipalstoja.

Vierailija
11/14 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saa koneen niin, ettei se tallenna sivuhistoriaa ja muuta mitä kirjoittelee (kone mäkki)?

Vierailija
12/14 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun koneella ollessaan yksityistä selailua. Ei tarvi erikseen poistaa sivuhistoriaa.

Vierailija
13/14 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koneelle edes jää näkyviin sivuhistoriaa. sehän riippuu ihan asetuksista.

Vierailija
14/14 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka käytät privaattia tai poistat sivuhistorian.

niin saat ne ongittua oikeella ohjelmalla kaikki esille.

ainoa varma sivuhistorian poisto keino on tyhjentää koko kone, eli windowsin uudelleen asennus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi