Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset miehet huvimielessä raiskaavat miespuolisen kaverinsa?

Vierailija
22.12.2012 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi raiskata. Tai paremminkin minä en ymmärrä miten mies raiakataan.

Vierailija
2/14 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Ja on surullista, että asiasta ei puhuta.

Väkisin yhtyminen on aina raiskaus. En halua mitään yksityskohtia kirjoitella, mutta kai nyt jokainen tajuaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mites ois vaikka parrua perseeseen? Ei tarvi pillua olla jotta voi raiskata. Vai eikö sekään ole raiskaus jos naista pannaan väkisin pyllyyn?

Vierailija
4/14 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai miehenkin voi raiskata. Sitä tapahtuu koko ajan, ei vaan homopiireissä .

Vierailija
5/14 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulehdessä oli sen miehen nimi, joka tuomittiin miespuolisen toverin "leikkimielisestä" raiskauksesta. Jos joku tuntee, niin tietää paremmin onko kyse huumeista, vakavista mielenterveysongelmista vai mistä. En usko, että tollaista tapahtuu normaaleissa piireissä.

Vierailija
6/14 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Niin, ja nainenkin voi raiskata miehen. Siis, siten, että mies on jotenkin saatettu siihen tilaan ettei voi vastustella, ja sitten nainen harrastaa tämän kanssa seksiä vaikkei mies halua sitä.

Ja stondis ei sitten muuten tarkoita sitä, että mies haluaa seksiä. Sukupuolielimet reagoi stimulointiin, ei sille voi mitään.

Vierailija
7/14 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi pillua olla jotta voi raiskata.

Tällä siis tietenkin tarkoitin, että ei tarvi pillua olla jotta voi tulla raiskatuksi.

Vierailija
8/14 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sinun ymmärryksesi ei ihan riitä, ei tarkoita etteikö jotain asiaa silti tapahtuisi.

Vierailija
9/14 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa ihan todella paljon tuon miehen puolesta. Ahdistaa minua tietysti naistenkin raiskaukset, mutta miehellä tuossa on kaiken muun karmean lisäksi vielä se väheksyntä ja naureskelu ja vammaiset asenteet kestettävänä kaikenmaailman idiooteilta.

Toivottavasti on saanut asiasta ilmoittaessaan asiallista kohtelua osakseen ja myös ammattiapua, jos sitä kokee tarvitsevansa!

Vierailija
10/14 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki raiskaajat on mielipuolia joilta pitäisi leikata munat ja sitten viedä saunan taakse ja ampua.

Vierailija
11/14 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tää nyt on sellasta kundien huumoria. Ei siitä pidä pahastua. On mulle itellenikin työnnetty dildoa peppuun kun oon ollu sammuneena ja hauska läppähän se on. Kerran oli ajeltu munakarvat veks ja maalattu kalu siniseks. Vähänkö repeilin.

Vierailija
12/14 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurta hupia. Muslimimiehetkin taitaa kanssa tehdä vähän mitä sattuu.

Vierailija
13/14 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekevät tuota monessa maassa koko ajan. Kuuluu monen muslimimaan kulttuuriin.

Vierailija
14/14 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin millaiset ihmiset ylipäänsä raiskaavat... Sairaat, seksuaalisesti kieroutuneet ja sellaiset, jotka nauttivat toisen satuttamisesta. Ja se valopää, joka ihmetteli miten miehen voi raiskata, niin MITENKÖHÄN - miten olisi, jos vaikka penis/dildo työnnetään väkisin anaaliin? Tai nainen väkisin istuu erektiossa olevan peniksen päälle (ei tarvitse tosiaan mitään seksuaalista kiihottumista, että seisoo).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan